Gå til innhold

Omegadrivers Hva er det?


OlafH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fordel med Omega er at de også støtter Mobile-kortene til ATi, slik at også de bærbare av oss kan nyte godt av siste driverversjon. På den annen side argumenterer ATi med at bærbare drivere trenger mer tilpasning fra modell til modell og at det beste derfor er at skjermkortdriverne til bærbare gis ut gjennom produsenten. Omega gir deg i hvert fall valget. Har selv opplevd litt inkompabilitet med mitt Mobile 7500, men med litt endrede instillinger funket det fint...

Lenke til kommentar

Personlig har jeg bare dårlige erfaringer med Omega.

 

Innstallerte det og vips så klikka maskina hver gang jeg skulle spille et spill. Den hoppa tilbake til windows hele tida. (hadde da avinnstallert de gamle catalyst driverne + kontrollpanelet seff). Etter dette avinnstallerte jeg omega driverne og lasta ned den nyeste catalyst driveren. Kjørte først driver cleaner da (i safe mode som det stod jeg burde) og fjerna da alt som liksom skulle være av driverfiler til kortet (Radeon 9500), før jeg innstallerte de nye Catalyst driverne. Men jeg sliter fremdeles :thumbdown: Hvis jeg holder på med maskina en stund, har forskjellige prog oppe osv og avslutter dem og starter et spill så hopper den hele tida tilbake til windows, og jeg må restarte hele driten. Da pleier spilla å funke greit. Men det er forbaska surt og måtte restarte maskina hver gang før jeg skal starte et spill, så nå blir det format c: og reinnstallering av WinXP, og denne gangen blir det Catalyst driverne som gjelder for meg ja :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...