Gå til innhold

Giverglede her i Forum ?

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant:

No-one Lives Forever

AquaNox

Sacrifice

Roland Garros Tennis

Supreme Snowboarding

Giants: Citizen Kabuto

Beetle Crazycup

Fokus 2000 leksikon

Og et 10/100 nettverkskort om det er bruk for.

Kan hende eg har meir liggande, får leite litt til. :)

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Et 10/100 nettverkskort hadde nok vært topp for han, for i Oslo er det vel en del data-parties som han kean gå på når han blir litt eldre.

Jeg har en del programmer som jegt kan bidra med bl. a

Paint Shop Pro 8

Macromedia Flash MX2004

Nero 6

og

Solsuite 13.0

Et spill til Mora hadde vel vært no, hvis hun liker kortspill da, det er jo tross alt over 200 kortspill lagret i det.

Lenke til kommentar
Jeg har vel det meste av kabler i kassa mi tror jeg.

Akkurat nå er det så vannvittig mye rot i eskene, greier ikke å få oversikt over hva som ligger i de. Og da har jeg tatt ut mye! Men kabler er det nok av!!! Men det er jo mulig at noe er gåent...

Kanskje på tide å rydde ordentlig??? :cry:

Lenke til kommentar
Sender pakken med høytalere i morgen, og ser om jeg finner noe mer jeg kan sende i kveld. Hvis det er noen i Oslo-området som ikke har noe å gi vekk, men som veldig gjerne har lyst å være med kan de vel yte support i framtiden ;)

Netshop skulle yte support til han. Så langt de kunne...

Men om noen andre fra Oslo vil gjøre det i tillegg er det fint.

Lenke til kommentar

Det hadde vært genialt å lagt det frakensteinbilde som bakgrunn på datan, jeg kan sende en mail til NRK, og spørre om de har lyst til å ha et slags innslag om dette på en eller annen måte. f.eks. Norge idag, der er det vel ikke så vansklig å komme med.

Edit: Eller kanskje ikke, de vil kanskje være anonyme.

Lenke til kommentar
Det hadde vært genialt å lagt det frakensteinbilde som bakgrunn på datan, jeg kan sende en mail til NRK, og spørre om de har lyst til å ha et slags innslag om dette på en eller annen måte. f.eks. Norge idag, der er det vel ikke så vansklig å komme med.

Edit: Eller kanskje ikke, de vil kanskje være anonyme.

Kan hende folk vil være anonyme, ja.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...