enden Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Du har mye jeg har lyst på du. Tror nok en 12-åring skal kunne kose seg ganske mye med dette Har forresten en 19" CRT av grei kvalitet som samler støv her. Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Han skal jo ha plass til det og... :!: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Fant: No-one Lives Forever AquaNox Sacrifice Roland Garros Tennis Supreme Snowboarding Giants: Citizen Kabuto Beetle Crazycup Fokus 2000 leksikon Og et 10/100 nettverkskort om det er bruk for. Kan hende eg har meir liggande, får leite litt til. Endret 26. juli 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Du har mye jeg har lyst på du. Tror nok en 12-åring skal kunne kose seg ganske mye med dette Har forresten en 19" CRT av grei kvalitet som samler støv her. Når enden er god er alting godt EG BARE MÅTTE (synes den va SÅ festlig) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Tror jeg absolutt det er! Han kommer til å bli overlykkelig for dette! Er viktig at den som leverer også hjelper han littegrann med å sette opp osv. Skal lete litt jeg og, å se hva jeg finner! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Spør Audioslave PM om slik ... han skal montere greiene Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Sender ATA100- og floppykabelen sammen med HK..... Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Sender ATA100- og floppykabelen sammen med HK..... ok Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg har vel det meste av kabler i kassa mi tror jeg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Et 10/100 nettverkskort hadde nok vært topp for han, for i Oslo er det vel en del data-parties som han kean gå på når han blir litt eldre. Jeg har en del programmer som jegt kan bidra med bl. a Paint Shop Pro 8 Macromedia Flash MX2004 Nero 6 og Solsuite 13.0 Et spill til Mora hadde vel vært no, hvis hun liker kortspill da, det er jo tross alt over 200 kortspill lagret i det. Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg har vel det meste av kabler i kassa mi tror jeg. Akkurat nå er det så vannvittig mye rot i eskene, greier ikke å få oversikt over hva som ligger i de. Og da har jeg tatt ut mye! Men kabler er det nok av!!! Men det er jo mulig at noe er gåent... Kanskje på tide å rydde ordentlig??? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Sender pakken med høytalere i morgen, og ser om jeg finner noe mer jeg kan sende i kveld. Hvis det er noen i Oslo-området som ikke har noe å gi vekk, men som veldig gjerne har lyst å være med kan de vel yte support i framtiden Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Sender pakken med høytalere i morgen, og ser om jeg finner noe mer jeg kan sende i kveld. Hvis det er noen i Oslo-området som ikke har noe å gi vekk, men som veldig gjerne har lyst å være med kan de vel yte support i framtiden Netshop skulle yte support til han. Så langt de kunne... Men om noen andre fra Oslo vil gjøre det i tillegg er det fint. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Netshop skulle yte support til han. Så langt de kunne... . WOW Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hvis ikke det hjelper så kan jeg sikkert fikse gratis support fra et firma som er i oppstarten her i Oslo. Må bare få trykket opp visittkort først Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det hadde vært genialt å lagt det frakensteinbilde som bakgrunn på datan, jeg kan sende en mail til NRK, og spørre om de har lyst til å ha et slags innslag om dette på en eller annen måte. f.eks. Norge idag, der er det vel ikke så vansklig å komme med. Edit: Eller kanskje ikke, de vil kanskje være anonyme. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Eller kanskje ikke, de vil kanskje være anonyme. Men ikke vi :!: Endret 26. juli 2004 av Pusern Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Det hadde vært genialt å lagt det frakensteinbilde som bakgrunn på datan, jeg kan sende en mail til NRK, og spørre om de har lyst til å ha et slags innslag om dette på en eller annen måte. f.eks. Norge idag, der er det vel ikke så vansklig å komme med. Edit: Eller kanskje ikke, de vil kanskje være anonyme. Kan hende folk vil være anonyme, ja..... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Vi anonymenm, neida, men vi må jo høre med dem først da, hvis det skulle ha blitt noe av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg