Gå til innhold

Giverglede her i Forum ?

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette hadde egentlig vært noe for avisene.

Slike "bragder" som dette er jo avis-materiale som bare juling.

Vil nok tro at hardware.no vil skrive om dette på forsiden, men litt ekstra publisitet hadde nok kanskje gjort seg?

Smell det på forsiden ;D

Lenke til kommentar

Supert tiltak!

Har selv ikke så mye å bidra med, dessverre (forsvinner litt i maskiner jeg oppgraderer for venner osv..). Det eneste jeg har er vel kanskje en passende kjøleribbe med vifte.

Jeg må få si at forumet overrasker positivt med denne tråden!

Lenke til kommentar
jeg skal se om jeg har noen spill liggende (som ikke krever altfor masse med tanke på skjermkortet som ble nevnt).

Hmm. Det skjermkortet der bør jo holde til de fleste spill. Har akkurat byttet det ut, og har enda til gode å spille et spill som ikke har funket. Gutten er jo 12 år, så noe Doom 3 blir det nok ikke der i gården.

Lenke til kommentar
Edit: flyttet til den andre posten.....

Nå mangler vi "bare" Ram og OS.....

Netshop? Spent på kabinettet til Audislave.... :hmm:

Ooooops... er jo et m-ATX HK ..... !!!!

Passer til alle vanlige ATX-kabinetter også ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Siden maskinen først heter "Frankenstein", hva med å modde den litt? Noen som har peil tid og bor i Oslo?

Enig! Frankenstein mod :)

Lenke til kommentar
Siden maskinen først heter "Frankenstein", hva med å modde den litt? Noen som har peil tid og bor i Oslo?

(har jo litt plexi og slikt hvis det skal settes inn et vindu i maskina til 12-åringen -  Bor jo i Oslo, har bil og kan hjelpe til hvis det trengs).

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er jo aktiv casemodder, men det finnes mange flere folk her som er MYE dyktigere ;)

Nå er da ikke Frankenstein selv et work of art, så her kan egentlig alle slippe til.

*modde mine bidrag sønder og sammen*

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...