Gå til innhold

Giverglede her i Forum ?

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HERLIG! Blir helt matt når jeg ser at folk er villig til og gjøre slikt :)

Og ikke minst: Supert Netshop..

Desverre har ikke jeg noe og stille opp med :( Har kun hatt 1 pc, og den sitter jeg med enda :(

Om man så ikke har noe å gi vekk, så teller tankene dine like mye :yes:

Lenke til kommentar
HERLIG! Blir helt matt når jeg ser at folk er villig til og gjøre slikt :)

Og ikke minst: Supert Netshop..

Desverre har ikke jeg noe og stille opp med :( Har kun hatt 1 pc, og den sitter jeg med enda :(

Om man så ikke har noe å gi vekk, så teller tankene dine like mye :yes:

Forsåvidt...

Hyggelig at dere hjelper gutten og moren :)

Både Forum Brukerne og Appåtil netshop!

MEN HER er en idè .. Kan ikke noen sende en mail til diverse WebShops, og f.eks spørre om de sponser denne familien med en pc, og evt. legger ved at Netshop allerede er med, kanskje alle webshopene stiller opp med litt deler ? :) Værdt et forsøk!

Lenke til kommentar
De fleste Netshopene har ansatte som titter innom her en gang i blandt, så det er vel bare et spørsmål om tid før flere ser det. ;)

Jau, men tviler på at de er så aktive i Off-topic delen .. Kanskje man kunne sendt URL til posten rundt i mail! :hmm:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg kan sikkert sende med Half-Life generation, med cd-key... bruker det ikke selv...

Det hadde vært stilig.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

det er helt utrolig å se for en giverglede det er her i forumet..:thumbup: skulle ønske jeg hadde noe å bidra med..

til NetShop: mitt forslag er at dere kan bidra med Windows XP, siden det sansynligvis ikke er så mange som har det til overs.

(btw, utrolig fint at dere vil bidra! meget go reklame ;))

Office, antivirus og lignende programvare fins det vel gode gratis-alternativer til.

har ikke sett noen som har nevnt tastatur\mus\høytalere.

(edit: det var vist opplistet i den andre tråden)

jeg skal se om jeg har noen spill liggende (som ikke krever altfor masse med tanke på skjermkortet som ble nevnt).

en annen ting, hvem skal eventuelt hjelpe gutten hvis det oppstår problemer? det er jo ikke sikkert han kan noe som helst om data.

Endret av granhus
Lenke til kommentar

Bare lurer: Skal dere sende delen hjem på døre, eller skal en/noen av dere sette den i sammen å komme med den på døre? Hvis de ikke har så me pckunskaper er det vel lite lurt å sende deler...

Bare en tanke.

Og til NetShop og alle dere som gir noe: Snille, snille menesker! :love:

Hilsen Lars

EDIT

Det har allerede blitt "avklart" at en skal sette det sammen på forhånd.

Ok, jeg bør begynne å lese nøyere.

Endret av Carrox
Lenke til kommentar

Det hadde jo vært litt smart om programvaren passet til bruket gutten kommer til å ha. F.eks office, og noen gøye spill som passer til alderen hans. (var han ikke 7 år? halflife blir kanskje litt _vel_ hardcore ;))

Jeg ser at noen har nevnt noen veldig crappy prosessorer her, og det er jo tanken som teller - men bør vi ikke uansett prøve å holde standarden noelunde slik at maskinen er brukbar og i hvert fall kan kjøre et skikkelig OS?

Å sende med en skriver hørtes genialt ut. Kanskje netshop kan bidra med blekkpatroner? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...