Marti Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Enig med deg darkness. Den beste løsningen. Hvis personen er useriøs, kan vi vel ha pc'en som et idrag til hw.no! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg mener at vi kan bygge PC'en, og levere den personlig. Ser ikke noe galt i det. Hvis ikke de går med på det så lodder man ut PC'en her eller.no Word Lenke til kommentar
Danko Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Kan ikke bare noen ringe å snakke med a å sjekke opp saken da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Hva med enden og/eller oivind_dahle aka HW.no/forumsmedlemmer ? *lalla sova nå* Endret 17. juli 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Marti Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Kan ikke bare noen ringe å snakke med a å sjekke opp saken da? Det står på finn.no at personen ikke ønsker personlig oppringning. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Så utrolig fint tiltak av deg, jarmo! Flott å se at folk tar til slikt! Hvis dette er seriøst, vil de bli overlykkelige! Har dessverre ikke mye å bidra med selv, men har en Volcano 7+ CPU Vifte til overs! Kan selvfølgelig bidra med den hvis det trengs! Har seff noe PSU-kabler og shit, også... Lenke til kommentar
Danko Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Kan ikke bare noen ringe å snakke med a å sjekke opp saken da? Det står på finn.no at personen ikke ønsker personlig oppringning. Fra TELEFONselgere, ja.. Ikke fra evnt. givere. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg er også med på dette. Har ikke så mye deler for øyeblikket, men jeg har endel deler på jobben. Mange skjermer blant annet (mest 17" Compaq og Samsung). Hei, litt off topic men jeg kunne trengt en 17toms skjerm gir du bort? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Å faen. Trudde dette var SO3. Endret 18. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Kan ikke bare noen ringe å snakke med a å sjekke opp saken da? Det står på finn.no at personen ikke ønsker personlig oppringning. Fra TELEFONselgere, ja.. Ikke fra evnt. givere. Jepp ! Jeg kan ringa i løpet av dagen og kommer tilbake med mer info om saken da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 dette synes jeg var nesten rørende hvis alle kunne gitt litt til denne familien.. Men man burde kanskje sende alle delene til en person som har ett ekstra kabinett og bor i oslo området... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Hei alle sammen Nå har jeg snakket med hun Lisbeth og hadde en særdeles givende samtale, hun bor på Linderud og ble meget glad på vegne av sønnen sin når jeg ringe til henne og fortalte om våre planer For meg virker hun som oppriktig og ærlig menneske og der i huset var det ikke noe krav om siste nytt, nei........ Hun ville hilse alle her i forum og ville holde saken hemmelig for sønnen sin inntil videre Har vi noen her som bor rundt om Linderud-område som kan sette sammen en komplett maskin og levere den til familien ? Har et nytt(demo), komplett KTM-L, socket A, hovedkort som jeg kan sende nedover ! Hvis det kommer til å gå for mye penger til porto og frakt så kan jeg tenke meg og gi et beløp til foremål og noen kan kjøpe en komplett(lite brukt?) maskin i Oslo ? Endret 18. juli 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 dette synes jeg var nesten rørende hvis alle kunne gitt litt til denne familien.. Men man burde kanskje sende alle delene til en person som har ett ekstra kabinett og bor i oslo området... Hmm...ja har et ekstra kabinett...men bor ikke i oslo nei... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg bor i Oslo, men bor _veldig_ langt fra Linderud, og har ikke peiling på åssen man setter sammen en maskin, så jeg kan dessverre ikke brukes. Hva med allyse / sosohal elns? (Nei, jeg juger ikke. Jeg kan seriøst ikke sette sammen en maskin. ) Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Kan sikkert klare å sette sammen noe skrot jeg, hvis vi får oversikt over hva som er beste sammensetning av deler her. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Eg kan bidra med eit lydkort Soundblaster PCI 128 liggande, dette er jo ikkje i bruk så det er like bra at det kan komme til nytte. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Marti Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hmm... Kanksje jeg var litt pessimistisk? Jaja. Nå er det bare å lete etter gamle deler! (Husk folkens at det ligger auksjoner på nettet med hauger av deler som selges VELDIG billig!! Jeg for min del har bannlyst QXL og gjengen der!) Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 forsvant plutselig all gavmildheten her? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Nei da ! Har et nytt Socket A HK og en ny 52X CD-rom å gi vekk Venter bare på en adresse i Oslo-område jeg kan sende delene til....... Endret 20. juli 2004 av jarmo Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Før vi begynner å sende (til meg ser det ut som) bør vi kanskje samle sammen deler som passer sammen. Ikke det at jeg har noe imot å få en masse deler (256MB SD-RAM takk), men dama klikker vel snart Noen som har en CPU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg