olegunnaro Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg er kansje lit sent ute, jeg har Bugs Bunny Lost in Time (orginal) som jeg ikke spiller lenger og et 10/100 nettverks kort ( er kansje ikke aktuelt lenger. ellers så bruker jeg alt av utstyret mitt. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 enig! da får vi jo også dette med gjennbruk, istedet for at fult brukbare komponenter blir kastet på dynga. Slike ting som gjør at en faktisk er stolt av å være en del av hw.no Derav navnet Frankenstein ... get it? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) IT-Norge Consult gir support så lenge det er behov, samt hjelp til å sette i gang. (Hvis det trengs) Send meg en PM den som organiserer det her. Vi bare måtte stille opp på et så godt tiltak. Hilsen Kristian Berntzen Daglig leder IT-Norge Consult Endret 10. august 2004 av KriB Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jøss Support på en Hjemmesnekret pc det er jo genialt Med tanke på alderen hans så er det sikkert ikke dumt med en "kom igang med Windows" Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Ja til IT-Norge Consult. Tror gutten kommer til å bli mektig glad for den PC'en, for å si det sånn, det finnes mange nye PC'er man får kjøpt i butikker i Norge som er mye dårligere enn den (Tipper det blir litt spilling i tillegg til skolearbeidet.. ) Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Tipper det blir litt spilling i tillegg til skolearbeidet.. Ja bare vi ikke har skapt en skikkelig usosial nerd som bare blir sittende inne foran pc'en... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Tipper det blir litt spilling i tillegg til skolearbeidet.. Ja bare vi ikke har skapt en skikkelig usosial nerd som bare blir sittende inne foran pc'en... Pøh ! Gutten har møteplikt her i forum...... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Slik som oss selv ... akkurat hva jeg tenkte .... jaja.. glad dette snart er ferdig.... ploppet inn med PMer og redigert ræva av meg på førsteposten. God følelse å bidra uansett. Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Pøh ! Gutten har møteplikt her i forum...... Avmelding hver dag kl. 1800... :!: Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 IT-Norge Consult gir support så lenge det er behov, samt hjelp til å sette i gang. (Hvis det trengs) Send meg en PM den som organiserer det her. Vi bare måtte stille opp på et så godt tiltak. Hilsen Kristian Berntzen Daglig leder IT-Norge Consult Må nok høre med jarmo og audioslave.... tror Netshop ga support. Trenger jo egentlig ikke support når man har http://forum.hardware.no/ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Slik som oss selv ... akkurat hva jeg tenkte .... jaja.. glad dette snart er ferdig.... ploppet inn med PMer og redigert ræva av meg på førsteposten. God følelse å bidra uansett. Jepp ! Du har gjort en god og viktig jobb. Endret 10. august 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) ploppet inn med PMer og redigert ræva av meg på førsteposten. God følelse å bidra uansett. Har sitti flere timer foran pc'en og svart på innlegg eller sendt PM'er. Og har jeg ikke sitti foran pc'en har jeg sitti i mobilen ang. saken... Men artig lell å kunne hjelpe noen...gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg... EDIT: Egentlig skulle det vært en smily med svetteperler her. Det er varmt!!! Endret 10. august 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Må nok høre med jarmo og audioslave.... tror Netshop ga support. Har sendt noen PM'er til KriB og fått noen positive svar. De stiller med hjelp om det trengs. Har fått navn, tlfnr og mail. Har mulighet til å stille spørsmål og sånt. Det er jo i tillegg fint at de er lokalisert i Oslo. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hva er status pr nå? Noe som mangler? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Se forsiden.... understeket er levert EDIT: Audioslave: Du gir beskjed PM om den ikke er oppdatert riktig? ploppet inn med PMer og redigert ræva av meg på førsteposten. God følelse å bidra uansett. Har sitti flere timer foran pc'en og svart på innlegg eller sendt PM'er. Og har jeg ikke sitti foran pc'en har jeg sitti i mobilen ang. saken... Men artig lell å kunne hjelpe noen...gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg... Ja... vi kan gjøre litt fandenskap uten å ha dårlig samvittighet nå.... kanskje dette fortjener å fjerne 10%-warnen min? Endret 10. august 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har noen deler om det er ønskelig; MSI CD-RW 52x (Helt ny!) (Den er sort da... ser at kabinettet er i alu ) Creative Webcam 16MB USB Pendrive Mener også at jeg har en MS Works liggende, som jeg ikke bruker, selvsagt med lisens. Si ifra om dere vil ha noe av disse tingene. Lenke til kommentar
DrSilence Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Fantastisk! Jeg er inaktiv for tiden og så tråden først med nyhetsposten på forsiden. All honør til alle som bidrar! Jeg har diverse stæsj som kan gis bort, men det meste av det begynner kanskje å bli noe avleggs, eller for sent å komme med.. tja.. kanskje dere fortsatt kan nyttegjøre dere av et par 80mm eller 92mm vifter? Er det virkelig ingen som har en lisens på MSoffice2000 f.eks som ikke brukes? Gutten må vel ikke ta til takke med MS Works, vel? *grøss* Selv har jeg ikke byttet ut office2k helt ennå, men jeg har Office97 professional lisens med original cd.. hvis bare noen kunne hoste opp en upgrade for denne.... Jeg76 / Audioslave: gi meg beskjed hvis dere vil ha dette med. Jeg bor i Oslo og kan sende som brev.. da skulle det være i halden på torsdag. -DrS edit:skriveleif Endret 10. august 2004 av DrSilence Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er det virkelig ingen som har en lisens på MSoffice2000 f.eks som ikke brukes? Gutten må vel ikke ta til takke med MS Works, vel? *grøss* Selv har jeg ikke byttet ut office2k helt ennå, men jeg har Office97 professional lisens med original cd.. hvis bare noen kunne hoste opp en upgrade for denne.... Har lagt inn siste OpenOffice... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg