scoot Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Meget bra at MicroPlex stilte med PSU og Kabinett, hva med en forsideartikkel på HW.no .. Eller har det vært der alt? ;P Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har ikke vært... burde komme, men ikke før alt er ferdig. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Dette er virkelig rørende! Stolte av dere ...ser dere mangler en printer. Har en Deskjet 720C som vedkommede kan få. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Skikkelig bra ! Kommer det opp noen bilder av pc'en og de som fikk den eller ? Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Skikkelig bra !Kommer det opp noen bilder av pc'en og de som fikk den eller ? Vi satser på det etter hvert. Skal ihvertfall ta med kamera til Oslo... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kjempe fint tiltak folkens Har en WD60 Gig disk i maskina som jeg ikke bruker kan krype ned på gulvet og ta den ut. Mener det var 60Gig ellers er det 80Gig men uansett ikke mindre en 60Gig. Bor i Oslo Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Skikkelig bra !Kommer det opp noen bilder av pc'en og de som fikk den eller ? Vi satser på det etter hvert. Skal ihvertfall ta med kamera til Oslo... Gleder meg til bildene! Gutten kommer sikkert til å bli overlykkelig. Når regner dere med å få levert pcen? Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Så snart som mulig, venter bare på mus, tastatur og høyttalere. De er på vei i posten... Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hvis ikke tastatur allerede er sendt så har jeg en Logitech Cordless MouseMan Optical med tilhørende trådløst tastatur. Så hvis dette ønskes send meg en PM Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Jo det er sendt...men takk for tilbudet Endret 10. august 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Dere er FLOTTE mennesker Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 har ikke ord for hvor stolt jeg er av forumbrukerene nå! Er jo et herlig initiativ. Skulle gjerne donert bort noe, men er litt short på deler selv igrunn. Har ikke noe jeg kan avse... Desverre. Og jeg har heller ikke sett denne tråden før jeg kom på jobb idag.. Merkelig Lenke til kommentar
spiro Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fabelaktig tiltak folkens! Kudos til alle som har bidratt! Så denne saken litt sent, så alle deler er kanskje på plass? Hvis ikke så send meg en PM så kan vi se hva Xlnt IT AS kan stille opp med. Hvem vet? Kan jo hende vi har liggende på lager det som mangler... Lenke til kommentar
Såkk Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Helt sinnsykt bra folkens. Hadde jeg sett denne tråden før skulle han ha fått Vapochill kabinettet mitt, skulle vel ha fikset noen kald katoder fra jobben også. damn good job folks..... ps. BILDER Han må jo bli medlem i forumet da. så vi kan hjelpe han hvis det er noe han lurer på! Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 knallbra initiativ... må inrømme at jeg og så denne posten litt for sent.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Om det fortsatt er behov for deler, så har jeg en Logitech Dual Optical, 512 MB SD-ram og en Chenbro Gamingbox jeg kan bidra med! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) hmm lurer på reaksjonen til den guttungen jeg når han får noe som ser splitter nytt ut i henda med Ny boks så er det jo "nytt" det han ser Enden sendte deg Pm ang en 60Gig disk WD600AB.. let me know Endret 10. august 2004 av win_xp Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Dette her, er rett og slett knalltøfft altså! Du kan tru gutten (og mora) blir glad! Har vel ikke så mye å bidra med, men hvis gutten ikke har mp3-spiller, og stemningen er den rette for å levere PC.n med, så har jeg en gammel men fullt fungerende JazPiper MRV64P med 32 Meg ekstra minne (96 Meg totalt) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Maa nesten slenge meg paa her jeg ogsaa. Dette er UTROLIG bra av dere. Jeg har masse datautstyr som er fult brukenes og bare ligger det og blir gammelt og ubrukeligt, men jeg bor i Australia saa det svarer seg ikke aa sende komponentene til Norge. litt tirr.. Synes dette er noe hardware.no burde ta tak og lage en liten organisasjon som kan hjelpe til aa formidle pcer satt sammen av oss med litt mer midler enn andre. Det er mange her i Norge som rett og slett ikke har raad til aa kjoepe pc til soennene og doettrene sine, og her vi en kjempe mulighet til aa hjelpe andre til faa en lik forresetting til aa leare data som oss med litt mer penger. Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 enig! da får vi jo også dette med gjennbruk, istedet for at fult brukbare komponenter blir kastet på dynga. Slike ting som gjør at en faktisk er stolt av å være en del av hw.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg