CONeXXiON Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har et Geforce FX 5200 128MB DDR liggende, vet ikke om dette er bedre enn det radeon-kortet... Men i såfall, bare si ifra, og hvor det skal sendes... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det er ikke bedre, og kortet er allerede sent... må se om det virker først.. derom ikke er det en svært bra erstatning. Flott! Lenke til kommentar
EroTix Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Siden givergleden ser ut til å være på topp her, så er det vel ikke tilfeldigvis noen som har et skjermkort som er bedre enn tnt2 å gi bort gratis eller for en billig penge...? Lenke til kommentar
kns Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) ***slettet...leste ikke alle innleggene før jeg postet *** edit: er pc'en levert forresten? Gleder meg til å høre resultatet? Utrolig godt jobba folkens! Endret 2. august 2004 av kns Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Man med internettkallenavn Audioslave sporløst forsvunnet. Familien fortviler. Vitner rapporterer at han sist ble sett løpende med en djevelsk latter over svinesundbroen med en masse PC-deler under armen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Man med internettkallenavn Audioslave sporløst forsvunnet. Familien fortviler. Vitner rapporterer at han sist ble sett løpende med en djevelsk latter over svinesundbroen med en masse PC-deler under armen Hahaha (det er vel fake??) Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Man med internettkallenavn Audioslave sporløst forsvunnet. Familien fortviler. Vitner rapporterer at han sist ble sett løpende med en djevelsk latter over svinesundbroen med en masse PC-deler under armen Liker humor'n til enden Er spent på å høre slutten på denne historien når Audioslave kommer tilbake fra Sv... gutten og har levert PC'en! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Har en cpu (amd xp2400) og en del vifter og ett hovedkort uten kjøler på chipssett til overs da men...... har en brukt brenne cd oxo men det vil dem vel ikke ha....vannkjølinga mi får dem ikke... men uansett jueg bygger den gjerne.... uansett om dem er særiøse eller ikke finns det sikkert noen der ute som faktisk trenger en pc... ikke alle som har råd vet du,,, Inkl meg selv,,,(tar meg råd),,, . men er med på den!!!! kansje jeg var litt sent ute .... jaja... kan mekke en selv jeg og gi bort til noen som trenger det... Endret 2. august 2004 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Man med internettkallenavn Audioslave sporløst forsvunnet. Familien fortviler. Vitner rapporterer at han sist ble sett løpende med en djevelsk latter over svinesundbroen med en masse PC-deler under armen Er her jeg hvis noen måtte lure... Har pratet med mottager og er enige om levering. Jeg har fått uanmeldt besøk av familie nå, maskinen blir levert så snart de er reist. Den er satt opp, men jeg har ikke mottatt alle deler enda. Blir å ta med digitalkamera til Oslo, får nok se noen bilder her etterhvert... EDIT: Redigert Endret 2. august 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Blir å ta med digitalkamera til Oslo, får nok se noen bilder her etterhvert... Bilder! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Sinnsykt bra !!! Dere er skikkelig snille !!! Jeg har desverre ikke noe å gi bort, men. Stå på ! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Respect til dere alle. Jeg har et r9200se men det er vel ikke akkurat noe å skryte av....(kjøleribba er tatt av og, men det kan lett fikses) edit: hmm, det er kanskje det kortet som ikke egner seg til spill? Endret 3. august 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du får gi beskjed om alt funket.... mange "reservedler" i tråden.... Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Alt har funket hittil, men mangler jo enda tastatur, mus og høyttalere... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Alt har funket hittil, men mangler jo enda tastatur, mus og høyttalere... Kan vi ikke prøve å få med enda en webshop til det siste da? Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Venter på deler som er sendt fra andre medlemmer her. Se andre posten ang. dette... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Nå har jeg lest igjennom innleggene og jeg må si jeg ble dypt rørt over hele saken og givergleden til medlemmer. Jeg har bare gammel utstyr liggende som er billigere å kjøpe nytt (kabler osv) enn å sende. Nå vet moren at nerder er snille mennesker Vil gjerne se bilder av pc Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=272726 Bilder av kab. her og hva som skal inn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg skal jobbe frem til søndag og sliter med å få sendt stasjet, men skal forsøke å sende det fortere enn svint. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hadde vært bra om de kunne fått pcen til skolestart da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg