Jarmo Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Se her alle sammen: http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4531...=45&simple=true Har noen nyere deler som jeg kan gi vekk til noen som kan sette sammen en maskin Edit: Endret 22. juli 2004 av jarmo Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Slenger meg på den, men først og fremst - noen som melder seg frivillig til å bygge? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg er også med på dette. Har ikke så mye deler for øyeblikket, men jeg har endel deler på jobben. Mange skjermer blant annet (mest 17" Compaq og Samsung). Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Slenger meg på jeg å...har et 420 mx pci kort vist det trengs... PM meg vist dere vil bruke det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg er litt skeptisk i grunn.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Jeg er litt skeptisk i grunn.. Seff. går det an og undersøke litt nærmare i saken men hvis det viser seg til å være riktig så gjør vi en god jobb, syns jeg da.... Endret 17. juli 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Tja...når du sier det så...skeptisk til å gi vekk et skjermkort... hmmm *tenke tenke* For all del så kan det være en 50 år gammel mann Endret 17. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Undersøker dere, så har jeg et socket a hovedkort. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Noen fra Oslo-område kan sjekke opp saken så det så...... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hadde jeg bare hatt noe å gi... Og ja, undersøk det grundig, det e nok av kyniske jævler der ute. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 hun heter Røste, og spør etter ny pc til gutten sin.... Redaktør på hw er Håvard Røste... Sammenheng?.... fra spøk til alvor.... tar noen på seg oppgaven å undersøke denne saken nøye, skal også jeg dra i none tråder.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Har også sjekket ut tlfnr. osv. men hvis noen kan sjekke ut saken så er jeg med videre..... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg kan gi bort... hmm... *tenke*... En musematte? Hvis det er slikt at dette er seriøst, så burde kanskje noen som bor i Oslo-Området ta en tur til, ja rett og slett personen som spør etter en gratis PC. Får ikke personen vår (fra hw.no/overklokking.no, heretter referert som kontaktperson) lov til å komme på besøk, blir det ingen PC. Synes dette er en grei løsning! Lenke til kommentar
Marti Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Telefonnummeret til personen på finn.no tilhører ingen Lisbeth, men det tilhører en Annie-Vera. Hmm... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Telefonnummeret til personen på finn.no tilhører ingen Lisbeth, men det tilhører en Annie-Vera.Hmm... Vet det, men er det så greit å oppgi alt personalia i slike saker ? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Telefonnummeret til personen på finn.no tilhører ingen Lisbeth, men det tilhører en Annie-Vera.Hmm... Vet det, men er det så greit å oppgi alt personalia i slike saker ? Hva mener du? Å oppgi feil navn/nummer er så useriøst at du kan ikke vente at noen gidder å svare i det hele tatt!! Hvis du mener at det var galt av meg å gi ut "Personalia" i denne saken, så mener jeg det var helt riktig! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg mener at vi kan bygge PC'en, og levere den personlig. Ser ikke noe galt i det. Hvis ikke de går med på det så lodder man ut PC'en her eller.no Lenke til kommentar
Danko Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 De har jo samme etternavn da, Lisbeth (anonnsen) og Annie-Vera (eier tlf.nr). Er sikkert Lisbeths søster/mor som står ansvarlig for tlf'n (og mailen?!) siden Lisbeth er uføretrygdet.. Jaja, nok om det og OT. Er seff med på å bidra med det som trengs jeg også. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Telefonnummeret til personen på finn.no tilhører ingen Lisbeth, men det tilhører en Annie-Vera.Hmm... Vet det, men er det så greit å oppgi alt personalia i slike saker ? Hva mener du? Å oppgi feil navn/nummer er så useriøst at du kan ikke vente at noen gidder å svare i det hele tatt!! Hvis du mener at det var galt av meg å gi ut "Personalia" i denne saken, så mener jeg det var helt riktig! Tjaa... Hva vi vet om folkene ? kan være søster elns. ? Ville du gått ut og tigget ting og tang uten videre ? Seff er jeg skeptisk sammen med dere andre så det så.. Derfor hadde det vært greit hvis noen i Oslo kan sjekke ut saken før vi gjør noe mer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg