Gå til innhold

rollover problem.... hjelp?

Anbefalte innlegg

hei! jeg skal lage en web-side foren privat bedrift, men det har oppstått et problem :no: jeg laget et enkel rollover bilde i menyen /fks hjem,om meg osv)... jeg brukte funksjonen draw layer i DW og menyen er plassert oppå et bilde som allerede er i et layer. PROBLEMET er det at i opera fungerer rollover picturet helt flott, men i IE ser du verken grunnbildet eller rollover bildet :hmm: det er som det ikke er der!

noen forslag? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du bruker DW er det ikke værre enn å bruke den innebygde funksjonen for rollover da.

det var akkurat det jeg gjorde! og jeg må også beklage! jeg mente selfølgelig at rollover bildene ikke viser i OPERA.... problemet var altså at rollover bildene som jeg bruker i menyen ikke viser i preview i opera... :no:

håper noen kan hjelpe!

(ps: jeg har brukt designer delen i DW, utenom noen små justeringer i html)

Lenke til kommentar
Om du bruker DW er det ikke værre enn å bruke den innebygde funksjonen for rollover da.

det var akkurat det jeg gjorde! og jeg må også beklage! jeg mente selfølgelig at rollover bildene ikke viser i OPERA.... problemet var altså at rollover bildene som jeg bruker i menyen ikke viser i preview i opera... :no:

håper noen kan hjelpe!

(ps: jeg har brukt designer delen i DW, utenom noen små justeringer i html)

Om du har brukt funksjonen for rollover skal det funke altså, prøv å lag et nytt dokument og bruk noen andre bilder, og hvis det funker kan du se iforhold til det dokumentet du bruker nå hva du har gjort galt.

Lenke til kommentar

jeg gjorde som du sa og testet bildene mine på et blank side og fant ut at det var bildene som ikke funket :dontgetit: men jeg skjønner ikke hvorfor..... vanlige små jpeg bilder md hvit bakgrunn og tekst på.... hvorfor vises de ikke i opera??? (laget de i ps) :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...