The_Darkness Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 hei. noen som vet om en Pop up stopper som virker? har prøvd en som heter "pop up stopper" den funka i 2 dager, men så ble den helt korupt og blokkerte alt. tilåmed startsiden.no har før brukt Google toolbar, den funka kjempe bra, men nå kunne jeg tenke meg en pop up stopper som bare er på maskinen og blokkerer, og ikke i form av en synelig "toolbar". håper noen kan hjelpe meg med dette. Ps: var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne, så vær så snill å flytt den hvis det er feil. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Tror ikke det finnes en popupblokker for Internet Explorer utenom googlebar. Firefox og Opera mm tilbyr dette som standard. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 ok.. daså.. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Ehh.. Nå var jeg kanskje litt for rask: Et google søk Men vær imidlertid litt kritisk til hva du laster ned. Kan være mye drit. edit: hver-vær Endret 18. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 MSN verktøylinjen har også en bra en... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 jeg syntes pop-up stopperen i opera er helt genial, diskret, krever ikke masse resurser, og ekstra program vare, og viktigst av alt, har ikke sett en pop-up siden jeg har for lenge siden så lyset og konverterte til Opera! Lenke til kommentar
Simi Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Nok et bevis på at firefox og opera er mye bedre enn IE. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 bruker adpurger funker kjempebra! fjerner reklame på sidene itillleg Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 MSN verktøylinjen har også en bra en... Den er genial. Har ikke hatt en eneste pop-up siden jeg instalerte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå