kristian_88 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Skjermen til min k700 trudde eg fyrst var skitten, fordi viss det er ein lys bakgrunn ser den litt rar ut, kan hende det er piksela eg ser. Er det berre slik telefonen er? Var litt vanskelig å forklare korleis det ser ut, men men. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 min k700 sin skjerm er helt klar! Lenke til kommentar
kristian_88 Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Foreksempel når ein skriv meldingar så er bakgrunne heilt kvit, då ser skjermen litt skitten ut. Den er ikkje heilt klar. Skal skifte bakdekselet på den på fredag fordi det knirkar. Skal eg også vise dei dette med skjermen? Kan eg i såfall få den bytta? Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 "Brunaktig" mener du? Har det samme på ene leketelefonen min (qtek7070), er bare "nede" på skjermen. Normalt tyder det på at telefonen har fått seg et dunk i bakken og skjermen er kvasiødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå