Gå til innhold

I <3 shuttle sn45g ;)

Anbefalte innlegg

Hallo der! idag skal jeg bestille kabinnetet til min nye pc, nemelig shuttle sn45g :p men den koster faktisk litt mer enn jeg trodde :O... Jeg vil ha diskutert 2 ting om det er mulig ^^.

1. Har noen noe erfaring/tips til bruk osvosv

2. Kan man fikse vindu til den, eller er dette evt. unødvendig =)

og andre ting man kan gjøre til å freshe den opp.

for å være helt ærlig bare fortell alt dere kan om den, fordi jeg er helt gæren etter denne sexye lille dingsen! :whistle:

mvh JamesT :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo pusse aluminiumsdekselet helt speilblankt som på Metku... :love:

Må jo sette inn et vindu i tilegg da...

puma1.jpg

:dribble::dribble::dribble:

Her er enda ei ok kasse...

For å ikke ødelegge den stilrene fronten når du setter inn en cd-rom bør du lakke cd-rommen i samme farge som fronten eller stealth modde den...

Du kan skjære vekk grillene bak fordi disse bremser bare luftgjennomstrømningen...

Det kan også lønne seg å sette inn vifte i toppen og ei ekstra vifte på baksida av cpu-kjøleren (på baksiden av kabbis'et).

Se her...

Ellers så er jo dette en grei måte å få lufting på da...

Lenke til kommentar

Å fytti helvete "im inpressed" :D! Tusen takk Devil!!!! Jeg synes du har vært mer enn flink, men jeg lurte på om du kunne gjøre meg enda en tjeneste? Kan du forklare meg steg for steg åssen jeg kan få til den GENIALE sølvfargen, og de digge hullene i siden av kabinettene. =) jeg har ikke lyst til å ta hele siden, men jeg kan godt ta en del av siden. Inni denne shuttlen skal det ligge en amd 2500xp, som jeg skal klokke til mexico.<3 Derfor er det forståelig at jeg må prøve å få til et stilfult OG effektivt kjølesystem ;)

mvh JamesT :love:

aaah.. her står det jo åssen jeg pusser den sølv... :roll: Men det er litt vanskelig :/ is there no other way?

Endret av JamesT^
Lenke til kommentar
aaah.. her står det jo åssen jeg pusser den sølv...  Men det er litt vanskelig :/ is there no other way?

Nope, ingen annen måte å få til det resultatet desverre... :no:

Trenger kanskje ikke å bruke så mange forskjellige pussemidler og du trenger jo strengt talt ikke å pusse for hånd heller da...Link

Kan du forklare meg steg for steg åssen jeg kan få til den GENIALE sølvfargen, og de digge hullene i siden av kabinettene

De hullene i siden er der fra før, bare se...

IMAGE011.jpg

Men hvis du først går inn for å pusse kabbis'et ta hele og gjør det grundig, da får du noe som nesten ingen andre har...

Resultatet er absolutt verdt strevet med pussinga...

final4.jpg

Lenke til kommentar
Trenger kanskje ikke å bruke så mange forskjellige pussemidler og du trenger jo strengt talt ikke å pusse for hånd heller da...Link

skjønner, jeg tror faktisk jeg skal slå til :love:

TUSEN TAKK for de få, men inholdsrike tipsene ;) spess takk til Devil<3<3

JamesT :love:

Endret av JamesT^
Lenke til kommentar
Min SN45G :love: holder seg kaldere når "lokket" er på, bare et lite hint.

lokket? hva mener du? =)) Jeg kan tenke meg at shuttle kan bli ganske varm på en sommerdag ;) det er jo så mye pakket opp i en så liten box... Funker din box bra? har du noen ulemper å gi meg? :love:

Endret av JamesT^
Lenke til kommentar

Har bare laget middlertidig ekstern vannkjølingsboks (av sponplater) til min SN45GV2.

Har lurt litt på om jeg skal ta av plexi frontplaten, frese noen vannrette spor nedover under diskettstasjon luken å sette inn en 80mm vifte der. Kommer til å kappe av gitteret på bakveggen å sette på vanlig "fan grill" som er på PSU vifter å erstatte den orginale viften med en bedre.

Når jeg får kjøpt meg sveiseutstyr og plate bøyer skal jeg lage seriøs kasse, kanskje sende den til Shuttle som prototype/modell :p

Synes kassen er litt rotete lagd, så jeg sitter allerede med Sketch-Up og designer litt.

Lenke til kommentar

kverna - skal se om jeg får det ferdig, trenger noen mål på noen deler (Tegner alt i millimeter her hehe) Noen CD-Rom og brennere er lengre enn andre...

Må finne ut hvilken vei en harddisk BØR monteres, med deksel opp eller ned eller om det ikke har noe å si om den står på siden. Hvis harddisker kan stå på siden så må jeg tegne om litt.

Lenke til kommentar
Min SN45G :love: holder seg kaldere når "lokket" er på, bare et lite hint.

lokket? hva mener du? =)) Jeg kan tenke meg at shuttle kan bli ganske varm på en sommerdag ;) det er jo så mye pakket opp i en så liten box... Funker din box bra? har du noen ulemper å gi meg? :love:

Lokket, skallet, dekselet eller hva du kaller den metall tingen som er litt å ta av.

Og det er MYE pakket inni den lille koselige boksen *kosepå* :love:

En ulempe er at reseteren til biosen sitter bak apg sporet og under hdd/cd ramma. så du må ta ut skjermkortet eller hdd/cd ramma for å re-sette biosen.

Det er et bra valg spør du meg, ikke at jeg har hatt så mange bareboner (har bare hatt en) Den er liten og grei å ha med å gjøre.

Hoax: Bilder...

Hilsen Lars

Lenke til kommentar

jeg skal slipe ;) fattern har en sånn maskin som du linka et bilde til <3 men resultatet blir ikke like smooth som mektu maskinen, fordi fattern nekter å bruke kjemikalier :cry: tror ikke jeg gidder bruke sånne film greier :S Ukjent for meg...

må gjerne komme med flere tips :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...