Gå til innhold

GPRS-parameterne støttes ikke !

Anbefalte innlegg

Heihei

Prøver å koble meg opp på WAP med min nye Sony ericsson T630, men noe er galt.. den vil ikke koble seg opp på wap når jrg prøver det så kommer følgene meling: "GPRS-parameterne støttes ikke" har lastet ned WAP opsett fra diverse plasser.. NetCom, inpoc men uten hell.. hva er det som er galt ?

å hvordan få fikset det :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken operatør har du?

Telenor, Netcom, chess, tele2 osv...

Vist telefonen er helt ny og helt "tom", så kan du jo bare stille alt på nytt igjen som du fikk den og prøve og sette opp gprs på nytt igjen.

Du kan nullstille hele telefonen ved å gå inn på menyen og så finner du "nullstill alt" nederst på innstillinger.

Da blir hele tlf tømt og blir som ny igjen, alle kontakter forsvinner...

Du kan gå inn på www.telenormobil.no eller www.netcom.no og finne enkle greie veilendninger som setter opp gprs automatisk for deg.

Lenke til kommentar
Heihei

Prøver å koble meg opp på WAP med min nye Sony ericsson T630, men noe er galt.. den vil ikke koble seg opp på wap når jrg prøver det så kommer følgene meling: "GPRS-parameterne støttes ikke" har lastet ned WAP opsett fra diverse plasser.. NetCom, inpoc men uten hell.. hva er det som er galt ?

å hvordan få fikset det :cry:

Jeg har Netcon ring kontant og får den meldingen der hver gang jeg prøver å "surfe" på mobilen uten penger på kortet. Så visst du har ring kontant, sjekk at du har penger :p

Lenke til kommentar

cola_boy:

jeg har NetCom Youngtalk abonemang.. å det problemet startet ikke etter jeg fikk ny telefon... jeg hadde det problemet når jeg hadde T310 også. da jeg fikk T310en så funka det fint.. men eetter ei stund så ble det slik:S

så jeg tror det hjelper lite å nullstille alt

x0tic^: får du å denne meldingen om at "GPRS parameterne støttes ikke" ... da har det værtfall ikke noe med pengene på kortet til meg å gjøre... har 69,- igjen enda der jeg..

SpritHansi: den BLå trenkaten er på ja.. ringte netcom i dag.. å hu kjerringa der var helt KO-kO.. hun sa at det kommer av pågangen på at det er gratis MMS hver helg hos netcom, men er ikke bare i helgene jeg har det problemet, det er hele tiden.. så hu kjerringa på netocm reset'a WAP greia min, så skulle jeg slå av og på telefonen igjen etter en times tid.. å det gjore jeg... så da trodde jeg alt var ordnet.. så trykte jeg på "online" knappen på T630 telefonen min. så kom det åpner---kobler opp... og "gprs parameterne støttes ikke"

Lenke til kommentar

i dag kom jeg meg videre i derre GPRS saken... lasta ned netcom mms GPRS. å da kom jeg meg inn på wap.. eller når jeg prøver å komme inn så står det "the request your client sent was not identified by the gateway" hva er det for noe tull ?

Lenke til kommentar

den feilmeldingen har jeg også fått...

husker ikke helt hva jeg gjorde, men tror det bare er å vente litt og prøve igjen eller prøv en annen wapside...

Den feilmeldingen er i hvertfall mer "moderne" og "populær" så tror du i hvert falll får mer hjelp om...

Lenke til kommentar

Hei

Så sant det ikke er gjort noe i forbindelse med sending av mms med netcon kontant,og hvis man kommer under 5 kroner igjen på kontantkortet så får man ikke sendt eller motta mms og man da få en åpningskode av netcom.Det nytter ikke bare å fylle opp kortet.

Endret av smoker2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...