GRendal Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 hei jeg har nettopp fått min PC, men nettverkskortet er integrert på hk, og jeg har ikke noe annet nettverkskort. i tillegg er dataen formattert, så jeg har ikke drivere. og ikke kan jeg laste dem ned, for har jo ikke internett. og på maskinen oppe er det ikke CD brenner! og uten hk kan jeg ikke bruke nettverk heller! så mitt spørsmål der ute er: har noen i norges land en CD å gi meg, jeg kan naturligvis betale portoen jeg bor i akershus på høvik like ved sandvika og oslo. takk hvis noen har en Lenke til kommentar
salomo Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Har en slik orginal cd som jeg ikke har bruk for, men det er ikke deluxe utgaven... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 hmmm, tror du den funker likevel? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Ta Hden(eller en gammel HD vist du har) sett den i maskinen du skriver på nå,last ned driveren og sett HDen i din maskin.. Enkelt.. Eller ta ut nettverks kortet i makinen oppe(vist det går da) og sett det i din. Last ned driver først på en floppy.. TaZ Endret 17. juli 2004 av taz Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 lol. det tør jeg ikke, er så sykt n00b. og jeg har ikke floppy på problem-maskinen.hehe. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 hmmm, tror du den funker likevel? Sikkert samme nettkort i begge kortene. Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Det var utrolig mange topic som måtte til for å løse et lite problem. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=270709 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=270715 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå