Gå til innhold

Problem med amd64'en min.. :(

Anbefalte innlegg

Eg har då ein amd64 @3200mhz med 1gb ram og hercules 9700 128mb 3d ram.. Chieftech strømforsyning, 40gb harddisk nr2 fungera ikkje takk til I/O feil :(

Saken er det at når eg Booter opp pc'en min då går det som det pleie heilt til xp bootscreen'en vises.. Etter det blir det svart i eit par minuttar.. Og so kjem eg til den blå pålogging screenen.. Fra der tar det 3 min til at eg kan klikke på bildet mitt og so logge på... Når eg endeleg er i Windows går mange ting treigt. Sånne bobler nede i høgre hjørnet kommer opp halv skrevne.. eit minutt eller so så er det ok.. Starter eg spill så går det nydeleg fint.. Ikkje noko å klage på.. Berre windows som jobba utruleg sent..

Men men.. Somme ganger når eg skal fikse bios klokka eller noko sånt so vil da systemet kresje.. Berre beeping i starten og eg kjem ingen vei utan å ta batteri og straumen ut av, og so putte den innat. Ingen ting kan gjerast.

Huff

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Eg har då ein amd64 @3200mhz  med 1gb ram og hercules 9700 128mb 3d ram.. Chieftech strømforsyning, 40gb harddisk nr2 fungera ikkje takk til I/O feil :(

Saken er det at når eg Booter opp pc'en min då går det som det pleie heilt til xp bootscreen'en vises.. Etter det blir det svart i eit par minuttar.. Og so kjem eg til den blå pålogging screenen.. Fra der tar det 3 min til at eg kan klikke på bildet mitt og so logge på... Når eg endeleg er i Windows går mange ting treigt. Sånne bobler nede i høgre hjørnet kommer opp halv skrevne.. eit minutt eller so så er det ok.. Starter eg spill så går det nydeleg fint.. Ikkje noko å klage på.. Berre windows som jobba utruleg sent..

Huff

lenge sida du re installa windows ?

Endret av F-14
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...