abrakadabradavel Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg satt her stille og rolig da jeg plutselig kjente høyrearmen gi etter for tyngdekraften, jeg fant ut at jeg måtte sette igang mine egne muskler for å opprettholde armens posisjon. Jeg begynte å feilsøke ved å snu hodet mitt mot problemkilden som jeg mistenkte å være armlenet. Når hodet mitt var i posisjon beveget jeg øyene mine litt nedover og det var da mine mistanker ble bekreftet; armlenet mitt var ute av posisjon. Det viste seg at jeg hadde brukket en av de to skruene som holdt armlenet oppe. Stolen er litt over ett år gammel, kostet 4500. Kom heldigvis med livstidsgaranti Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 scheisse.... et tegn for meg har ofte vært at det er helt mørkt rundt meg ellers når jeg plutselig "våkner" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 når jeg merker at jeg har sitti for mye forran pcn er når det har beggynt og gro mose i sofaen og så "ligge" sår i rævva Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Åssn klarte du det? Fine Rabamistoler er btw deilige å sitte i ! Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg bare satt der så knakk den Lenke til kommentar
letmein Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Samme skjedde med min stol. Det er ikke den samme stolen, min er fra biltema. På min stol så var det vippe funksjonen som knakk. Her var det bare å demontere og sveise litt, så ble den så god som ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå