Gå til innhold

Litt mer om Doom III sine systemkrav.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fiksa det. Skrev inn HTML kode i en editor og oppga størrelse der.

Høye, høye krav! Har også hørt at det ikke vil gå mer enn ett monster på skjermen samtidig, for dagens PCer takler det ikke. Dumt. Kommer vel sikkert en patch på det, får vi håpe.

Lenke til kommentar

Syns de kravene blir litt feil...

De "High End" kravene er for optimal ytelse dvs. spillet ville se gå og se best ut med den maskinen.

Mens "Middle End" tilsvarer anbefalte krav.. slik som "normale" gamere har.. Ellers syns jeg de "Low End" var en smule lave (som alltid).

Har også hørt at det ikke vil gå mer enn ett monster på skjermen samtidig, for dagens PCer takler det ikke.

Da må du nok ta en titt på filmene fra spillet igjen. Det er mange scener hvor du vil ha flere fiender på skjermen samtidig. Så kraftig er ikke AI'en og teknologien.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det eneste ekstreme er at det krever visst, et 512mb 3d kort for å skjøre på ultra men det finnes ikke på markedet enda,, jeg vet det er mulig å kombinere 2, 256'ere men jeg gidd ikke å betale 8000 bare for 3d kort -.- jeg syntes det bør holde med et geforce6800 ultra kort. Det er et monster av et kort(viften bråker men du kan ikke få alt i pose og sekk)

Endret av ZeroFlameX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...