Zemeckis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Aliens Vs Predator 2004 - den som går på reklame om at den kommer på kino den 15 november... *Host* 12 November *Host* Siste filmen jeg så var ørneredet på NRK2 på onsdagen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 *host* har kommet *host* Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Siste filmen jeg så var ørneredet på NRK2 på onsdagen. jeg og Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) *host* har kommet *host* Hvor da? På kino i Norge? Tenker du på førpremieren natt til lørdag i dag? Nova og Prinsen kinosenter skal ha det i dag. Så litt av Darkness Falls i dag, virker som en ganske bra film Endret 5. november 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Så litt av Darkness Falls i dag, virker som en ganske bra film Den ER bra Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 New Police Story (aka Police Story 4), for mye drama, for lite action. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 The Cooler Dette er altså en ganske god film, sett i amerikansk målestokk. William H. Macy gjør en meget god rolle som krøpling og er særs overbevisende. Så er også den vakre Maria Bello med å lyser opp min tilværelse med sitt nydelige vesen. 7/10 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Scary Movie 2 - Morsom film, selv uten lyd. Satt i bilen med laptop så det ble en stumfilm-opplevelse. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Sky Captain and the World of Tomorrow. Stilig laget, men litt tomme karakterer og brå slutt. Masete musikk. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 The Big Sleep. Den var forsåvidt en eneste stor snork og. Helt umulig å få med seg alt som blir sagt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Rambo! Helt forferdelig skuespill av Sly. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Wonderland, eller wonderland murders. Ganske oki film basert på en historie fra virkeligheten, med John Holmes(ja 14 tommers John) og masse mord. Gir den 6/10 Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ser Falling Down, genial film Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Van Helsing. Vet ikke helt hva jeg skal si..... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ser Falling Down, genial film Yup liker den godt. Så den også. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Scarface - vidunderlige skildringer i en fantastisk historie om veksten og fallet til èn av filmhistoriens mest brutale kriminelle - Tony Montana. Glimrende skuespillerprestasjoner og herlig musikk. Virkelig et mesterverk. "The world is yours"-scenen(e) gir meg gåsehud hver gang. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ladykillers. Anbefales ikke. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ladykillers. Anbefales ikke. Det var faktisk den siste filmen jeg så også... Ikke noe spess bra, helt grei! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Siste jeg så var Argento's Suspiria samt halve Mississppi burning. Aldri har jeg sett så virkningsfullt lys som i Suspiria. Noen som vet om oppfølgeren er bra? Endret 6. november 2004 av Beistet Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 the dawn of the dead, abefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå