Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aliens Vs Predator 2004  - den som går på reklame om at den kommer på kino den 15 november... ;)

Samma her. Kult at nesten hele handlingen foregår på norsk jord :D

Uansett om handlingen hadde forgått i hagen min ville ikke det overskygget det faktum at det er Paul W.S. Anderson som står bak filmen. :nei:

Lenke til kommentar
Aliens Vs Predator 2004  - den som går på reklame om at den kommer på kino den 15 november... ;)

Samma her. Kult at nesten hele handlingen foregår på norsk jord :D

Uansett om handlingen hadde forgått i hagen min ville ikke det overskygget det faktum at det er Paul W.S. Anderson som står bak filmen. :nei:

Tja.. Filmen går an den. Men langt fra noen klassiker slik Alien 1 og 2 og Predator 1 var.

 

Paul Anderson er vel ikke den beste regisøren nei. Han har så vidt jeg kan se ikke begått en eneste ordentlig bra film. Men Event Horizon, selv om det ikke er en bra film, er likevel en minneverdig film. Eneste filmen som har skremt meg i voksen alder, så den skal han ha!

Lenke til kommentar
Aliens Vs Predator 2004  - den som går på reklame om at den kommer på kino den 15 november... ;)

Samma her. Kult at nesten hele handlingen foregår på norsk jord :D

Uansett om handlingen hadde forgått i hagen min ville ikke det overskygget det faktum at det er Paul W.S. Anderson som står bak filmen. :nei:

og filmen suger big time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...