robB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Deep Blue Sea, såg den i går kveld. Sitt den før men alltid like god. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Så noen minutter av ørneredet i går, men jeg hørte søvnen hviske så innbydende til meg i bakgrunnen.... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 "Boondock Saints" Den var genial! Privat filmvisning på 19", med headsets i et helt mørkt rom er å anbefale! Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Den siste filmen jeg så var vel Bad Santa. Synes ikke den var særlig god. Lenke til kommentar
Phera Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Aliens Vs Predator 2004 - den som går på reklame om at den kommer på kino den 15 november... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Aliens Vs Predator 2004 - den som går på reklame om at den kommer på kino den 15 november... Samma her. Kult at nesten hele handlingen foregår på norsk jord Hæ! Sier sikkert noen nå. Joda sier jeg, sjekk facts. Men jeg sier ikke mer, vil ikke spoile. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 The Fotball factory.. Anbefalles Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Aliens Vs Predator 2004 - den som går på reklame om at den kommer på kino den 15 november... Samma her. Kult at nesten hele handlingen foregår på norsk jord Uansett om handlingen hadde forgått i hagen min ville ikke det overskygget det faktum at det er Paul W.S. Anderson som står bak filmen. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Aliens Vs Predator 2004 - den som går på reklame om at den kommer på kino den 15 november... Samma her. Kult at nesten hele handlingen foregår på norsk jord Uansett om handlingen hadde forgått i hagen min ville ikke det overskygget det faktum at det er Paul W.S. Anderson som står bak filmen. Tja.. Filmen går an den. Men langt fra noen klassiker slik Alien 1 og 2 og Predator 1 var. Paul Anderson er vel ikke den beste regisøren nei. Han har så vidt jeg kan se ikke begått en eneste ordentlig bra film. Men Event Horizon, selv om det ikke er en bra film, er likevel en minneverdig film. Eneste filmen som har skremt meg i voksen alder, så den skal han ha! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Aliens Vs Predator 2004 - den som går på reklame om at den kommer på kino den 15 november... Samma her. Kult at nesten hele handlingen foregår på norsk jord Uansett om handlingen hadde forgått i hagen min ville ikke det overskygget det faktum at det er Paul W.S. Anderson som står bak filmen. og filmen suger big time. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hannibal. Fortsatt spennende og gøy. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kill Bill Vol. 2 - Den var bedre enn 1'ern! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 The Hulk. Så den for første gang etter jeg så den på kino. Ble like skuffet denne gangen også. Vet ikke hva de har tenkt med denne filmen jeg, med det potensialet den filmen kunne hatt Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tok en liten Coen-kveld i dag, jeg. The Ladykillers - et solid manus med mange sjarmerende vittigheter. Gode skuespillerprestasjoner fra både Irma P. Hall og Tom Hanks. O Brother, Where Art Thou? - et vidunderlig lydspor i en herlig komedie. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Alien vs. Predator va RÅ my fet slossing Særlig når han sinnsykt svære predatoren med den litt uvanlige masken slengte rundt på en Alien som en nikkedokke ... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Eurotrip Grei komedie. Det dreier seg om å justere ned forventninger, ler du litt imellom, er det en grei komedie. Den som frykter ulven. Dette var en stor stor skuffelse. Tåpelig filmatisering av Karin Fossums roman, les heller boka. Filmen blir hakkete og mangler konsistens. Det eneste positive jeg kan si er at Stig Henrik Hoff er genial som bankraner. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 The Ladykillers - et solid manus med mange sjarmerende vittigheter. Gode skuespillerprestasjoner fra både Irma P. Hall og Tom Hanks. Orginalen er MYE bedre Siste jeg så var vel Super size me Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Envy med Ben Stiller, Jack Black, Christopher Walken http://www.imdb.com/title/tt0326856/ Den var litt opp og ned, men langt i fra så dårlig som imdb skal ha det til. Walken lever(er)! Jeg synes 6/10 er mer beskrivende, anbefales. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Catwoman var siste film jeg så. Synes Sharon Stone tildels berget noe av filmen. Dårlig musikk Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Vanilla Sky Spesiell film, bittelitt forvirrende til tider, men ellers veldig underholdende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå