Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kikka på den ene delen av troy. Den andre funka ikke, men jeg likte ikke den første delen noe særlig. Den var "ok"

 

Siste hele var en eller anen resident eveil film.

Elendig. Ei som skal leike slossing.

 

Du ser ingen verdens ting. bare noen ville kamerabevegelser. Du ser ikke en eneste gang i ett tydelig klipp at ho slår eller sparker fra begynelse til slutt . Slikt skal skje i ETT! klipp.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

 

Nå har jeg ikke sett Hero, men hvis bruk av wire var noe som irriterte deg i crouching tiger, hidden dragon så er det langt mindre av det i Flygende Dolker. Jeg kan bare huske et tilfelle i Flygende Dolker hvor jeg tenkte til meg seg at nå hadde de gått for langt. For de som har sett filmen sikter jeg til et av klippene ifra når generalens soldater hadde klatret opp i trærne.

 

Liker du originale, fine filmer samtidig som du ikke er redd for å oppleve fremmedspråk på lerretet, så er jeg temmelig sikker på at dette er en film som de aller fleste vil komme til å sette pris på.

 

 

 

 

 

Du burde seriøst se Hero. Er en av de aller beste filmene jeg har sett. Den har alt. et must syns jeg. Nå har jeg ikke sett flyvende dolker, men er hvertfall samme regissør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...