Acrid Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Big Fish Faen for en KOSELIG film! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 "Love Actually" er actually quite bra den faktisk! Hugh Grant er statsminister (ahehah) og Keira Knigtley er generelt bare deilig. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) kikka på den ene delen av troy. Den andre funka ikke, men jeg likte ikke den første delen noe særlig. Den var "ok" Siste hele var en eller anen resident eveil film. Elendig. Ei som skal leike slossing. Du ser ingen verdens ting. bare noen ville kamerabevegelser. Du ser ikke en eneste gang i ett tydelig klipp at ho slår eller sparker fra begynelse til slutt . Slikt skal skje i ETT! klipp. Endret 2. november 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 siste filmen jeg såg var Van the Man, eller Van Wilder eller hva den heter, morsom film og før det så jeg Starship Troopers enda morsomere Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Gangs of New York - en visuell nytelse med glimrende skildringer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 "Love Actually" er actually quite bra den faktisk!Hugh Grant er statsminister (ahehah) og Keira Knigtley er generelt bare deilig. helt enig:D Hun er ikke bare generelt deilig. I den filmen er hun sinnsykt deilig Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Shaun of the Dead. Ganske morsom. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Mindhunters! Sinnsyk bra film Mindhunters er noe av det største vrøvlet jeg har sett. Makan til tull. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Siste film eg så var Forrest Gump. den er blant mine favoritt drama filmer. Lenke til kommentar
duda Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Nå har jeg ikke sett Hero, men hvis bruk av wire var noe som irriterte deg i crouching tiger, hidden dragon så er det langt mindre av det i Flygende Dolker. Jeg kan bare huske et tilfelle i Flygende Dolker hvor jeg tenkte til meg seg at nå hadde de gått for langt. For de som har sett filmen sikter jeg til et av klippene ifra når generalens soldater hadde klatret opp i trærne. Liker du originale, fine filmer samtidig som du ikke er redd for å oppleve fremmedspråk på lerretet, så er jeg temmelig sikker på at dette er en film som de aller fleste vil komme til å sette pris på. Du burde seriøst se Hero. Er en av de aller beste filmene jeg har sett. Den har alt. et must syns jeg. Nå har jeg ikke sett flyvende dolker, men er hvertfall samme regissør. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Den siste filmen jeg så var shrek 2. Knall bra animasjon og greit innhold. Jeg fikk også trimmet lattermusklene til tider. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Så Elephant Man ab David Lynch nå i kveld... Må si jeg har litt blandede følelser, filmen var forsåvidt bra, men føler jeg ikke fikk helt tak i den dypere delen av filmen... Lenke til kommentar
Lizzard] Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Mindhunters! Sinnsyk bra film Mindhunters er noe av det største vrøvlet jeg har sett. Makan til tull. GENIAL FILM 0 respekt for deg Lenke til kommentar
Lizzard] Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Blade II Uncut her .. glederdu deg til blade triniti eller kommer i usa 8 desember~ norge 14 feb gleder meg sykt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 The Blair witch project så jeg i går kveld creepy film Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nesten hele Ørneredet. Knallfilm! Fikk dog ikke sett den helt ferdig. Må få leid den... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Elefantmannen. Fikk ikke sett hele, jeg sovnet. Får vel se den en annen gang og få med meg slutten. Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 fahrenheit 9/11.. veldig bra dokumentar.. men akkurat bitte litt for lang etter min mening.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå