kag Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Flyvende Dolker. Spesiell. Jeg var på kino i går og så Flygende Dolker sammen med to kompiser, og etter hva jeg fikk med meg vil jeg si at filmen er langt bedre enn crouching tiger, hidden dragon. Den er bedre filmet (rent praktisk sett med tanke på plassering av kamera), mer penger er lagt inn i den for å gi den et bedre utseende (hvilket tyder på bruk av bedre utstyr og god innsats fra editing department) naturomgivelsene i filmen er ved mangel på bedre ord utrolig skjønne og det er blitt brukt mindre wire i denne filmen enn i crouching tiger, hidden dragon. Hvilket, needless to say, ikke har gått utover kampscenene. Nå har jeg ikke sett Hero, men hvis bruk av wire var noe som irriterte deg i crouching tiger, hidden dragon så er det langt mindre av det i Flygende Dolker. Jeg kan bare huske et tilfelle i Flygende Dolker hvor jeg tenkte til meg seg at nå hadde de gått for langt. For de som har sett filmen sikter jeg til et av klippene ifra når generalens soldater hadde klatret opp i trærne. Liker du originale, fine filmer samtidig som du ikke er redd for å oppleve fremmedspråk på lerretet, så er jeg temmelig sikker på at dette er en film som de aller fleste vil komme til å sette pris på. Jeg kunne sikkert sagt noe negativt om filmen også, men siden det ikke er noe som er spesielt innfallende å trekke ned på, gidder jeg heller ikke lete etter feilene som eventuelt måtte være der. Filmen bød på og ga en god filmopplevelse. Jeg lar det ligge der. Jeg gir filmen terningkast: seks. Grunn; Jeg synes filmen er original, forfriskende og til tider romantisk. EDIT; Innlegget er ikke enerådig rettet mot deg, AnAnAs. Dette var ment som min anmeldelse og jeg siterte deg bare for å koble synspunktene. Endret 1. november 2004 av kag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Izo av Takashi Miike Syk film. Digga den vært eneste sekund Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Enemy of the State. Så den for 3. gang så den var ikke like underholdene som jeg trodde den skulle være Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Bowling for Colombine var den siste filmen jeg så. Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg så enemy of the state i går, og henger meg på "ikke like", bølgen. I tillegg til det som er nevnt (som jeg er enig i) vil jeg nevne blant annet at i noen av scenene er det værskiftinger mellom klippene annenhver gang. Dette bør være unødvendig i en slik storsatsing. Når man zoomer inn satellittbilder blir vel ikke kvaliteten bedre gang på gang ved digital zoom (så sånn ut?) Trodde også at satellitter var litt høyere på himmelen enn 155 miles? (155x0,1602=24,83 mil. GPS satellitter er ca. 2000 mil fra jorden hvis jeg ikke husker feil.) Ikke at jeg tar filmen så seriøst, da. Et par retoriske der, ja.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Forgotten Silver, ein av Peter Jackson sine tidlegare filmar. Genial film! Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Så The Returner igår, hadde ikke peil på denne. Ble veldig overasket av den, den var i "min gate". Er det noen som kan anbefale lignende filmer? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg så enemy of the state i går, og henger meg på "ikke like", bølgen. I tillegg til det som er nevnt (som jeg er enig i) vil jeg nevne blant annet at i noen av scenene er det værskiftinger mellom klippene annenhver gang. Dette bør være unødvendig i en slik storsatsing. Når man zoomer inn satellittbilder blir vel ikke kvaliteten bedre gang på gang ved digital zoom (så sånn ut?) Trodde også at satellitter var litt høyere på himmelen enn 155 miles? (155x0,1602=24,83 mil. GPS satellitter er ca. 2000 mil fra jorden hvis jeg ikke husker feil.) Ikke at jeg tar filmen så seriøst, da. Et par retoriske der, ja.. Romfergene opererer i en høyde av 300-600 km, så det er ingen umulighet... Dessuten jobber de nok med et slags råutkast av bildene fordi det ville krevd for mye datakraft å vise hele bildet helt perfekt i helt utzoomet tilstand... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Spiders II .... Anmelelse: ahehahehaehhaehhahehahehahehahehahe aehahehahehahehahehahehahehahehaheh aehhaehhahehHHAHEhaeh *trekke pusten* aehhaehhaehhahehahehahehahehhaehahe Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jet Li - Black Mask Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 så dawn of the dead i går den var jævli fet Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Så nettopp Team Antonsen Live! Hahaha :!: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Blade II Uncut her .. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Så THE WHOLE TEN YARDS i går, eller "full pakke 2" som en norsk idiot har oversatt det til :!: latterlig dårlig film Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 The Chronicles of Riddick Latterlig dårlig, men hva kan man vente med en slik hovedrolleinnhaver... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Såg Shrek 2 for nokre timer siden! Engelsk tale. Knall film egentlig, likte spessielt Puss in Boots. Har jo eit vell av kjentsfolk som er stemmene i filmen. Morsom film indeed! :!: Mvh Espen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 The Chronicles of Riddick Latterlig dårlig, men hva kan man vente med en slik hovedrolleinnhaver... Synes The Chronicles of Riddick var en kjempepositiv overraskelse jeg. Storkoset meg gjennom hele filmen, og ja... den var bare bra synes jeg Kan godt være fordi jeg ikke hadde noen som helst forventninger til filmen Uansett, den skal inn i DVD-samlingen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 A low down dirty shame og The Glimmer man... Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Mindhunters! Sinnsyk bra film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå