Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og 7 % på Rottentomatoes. Endelig en positiv omtale, men jeg tror jeg holder meg langt unna.

Jeg også. Vin Diesel viste nok i Fast and The Furious-ene. Kjedelige filmer.

 

Han er vel berre med i den fyrste, med ein liten cameo i Tokyo Drift. Eg liker han godt i Boiler Room, Riddick-filmane, tilogmed xXx. Og Saving Private Ryan!

Lenke til kommentar
Spirited Away, Sen to Chihiro no kamikakushi

 

Når jeg en sjelden gang kommer over en virkelig vidunderlig film føler jeg en slags tomhet inni meg. Ikke fordi det mangler noe, men rett og slett fordi det blir en "mind-blowing"(finnes det et godt norsk ord for det?). Jeg har lenge vært fan av Hayao Miyazaki, men denne filmen har for en eller annen grunn latt vente på seg.

 

Animasjonen er i rein overklasse, ingenting å si på det. Historien måtte komme fra en japaner og er fantastisk. Karakterene er fine og sountracket er vakkert.

 

Ingen grunn til å ikke se den.

 

6/6

 

Nettopp ferdig med den selv. Herlig film. Den første jeg har sett av Hayao Miyazaki, blir sikkert ikke den siste heller. Ble litt skeptisk til den i starten, men den fenget absolutt. Vil gi den 8/10 :)

Lenke til kommentar

Cun: Den mest saklige omtalen jeg har hørt av Get Rich..., props. Mye usaklig badmouthing av stakkars 50, fyren har mye å fare med.

 

Hva Babylon A.D. angår, så ligger nok noen viktige scener igjen på klipperomsgulvet ja. Sisteakten ga overhodet ingen mening, men resten av filmen var mer enn kurant. Jeg ser gjerne en Director's Cut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hva Babylon A.D. angår, så ligger nok noen viktige scener igjen på klipperomsgulvet ja. Sisteakten ga overhodet ingen mening, men resten av filmen var mer enn kurant. Jeg ser gjerne en Director's Cut.

 

Må egentlig si meg 100% enig i det.

Lenke til kommentar
Cun: Den mest saklige omtalen jeg har hørt av Get Rich..., props. Mye usaklig badmouthing av stakkars 50, fyren har mye å fare med.

Takk for det og jeg er selvfølgelig enig med deg angående Fiddy.

 

Hva Babylon A.D. angår, så ligger nok noen viktige scener igjen på klipperomsgulvet ja. Sisteakten ga overhodet ingen mening, men resten av filmen var mer enn kurant. Jeg ser gjerne en Director's Cut.

Det spørs om Kassovitz orker, han fikk visstnok ikke lov til å gjøre som han ville under selve innspillingen heller. Da frister det sikkert ikke så mye med å jobbe enda mer med filmen. Uansett var det en meget tøff scene hvor låta "Deuces" til bandet Achozen dundret gjennom kinosalen. Jeg vil ha bra hjemmekinoanlegg :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...