Gregers Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Synes titanic er helt ok jeg. Slutten er mest underholdende såklart. Lenke til kommentar
fotball Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 så "The Lats Samurai" i går, bedre enn forventet Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 100 days in the jungle Jeg burde forsåvidt skjønt at den ikke var noe, men den hørtes veldig spennende ut. Dårligste filmen jeg har sett på veldig lenge, og jeg satt stort sett og tenke "uff", "teit" osv. Terningkast 1. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Synes titanic er helt ok jeg. Slutten er mest underholdende såklart. Jepp, er ikke noe gøyere enn å se Leo dø Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 My boss's daugther Teit amerikansk komedie. Lo godt imellom da. Stort pluss for Tara Reid 3/10 Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Synes titanic er helt ok jeg. Slutten er mest underholdende såklart. Jepp, er ikke noe gøyere enn å se Leo dø Fy, så slemt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Synes titanic er helt ok jeg. Slutten er mest underholdende såklart. Jepp, er ikke noe gøyere enn å se Leo dø Fy, så slemt Som om du ikke er enig Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Seven samurai. Litt lang, men ellers meget bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 The Sting, for andre gang. Et absolutt must-see for alle filmfans. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 The Sting, for andre gang. Et absolutt must-see for alle filmfans. Den filmen er veldig bra, er noen år siden jeg har sett den. Men har helt sikkert sett den en 15-20 ganger. Har kjøpt den men har ikke fått sett den ennå, snakker vel en fem seks år siden sist. Siste sett: Batman Returns og Dawn of the Dead (2004) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) FAME, skjønner ikke hvorfor jeg så den igjen, er jo egentlig helt uten historie(litt tøff men). Så forsåvidt halve It om igjen.........Bib.........bib........Billyboy Han er så tøff i andre halvdel at det er ikke til å tro! Endret 31. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Team America Den hadde sine øyeblikk da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Fikk med meg Enemy of the State på NRK1. Blir til tider litt lei av Scotts regi. Dessuten irriterer det meg grenseløst at de, ved et par tastetrykk, kan re-generere et helt rom i 3D ut av et bilde fra et overvåkningskamera. Foruten irriterende fotografi og tekniske løsninger fra h*lvete, var det en underholdende film. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Gåten Jason burns eller no... Helt grei film, men kommer nok ikke til og se den igjen... Lenke til kommentar
T.L Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Fikk med meg Enemy of the State på NRK1. Blir til tider litt lei av Scotts regi. Dessuten irriterer det meg grenseløst at de, ved et par tastetrykk, kan re-generere et helt rom i 3D ut av et bilde fra et overvåkningskamera. Foruten irriterende fotografi og tekniske løsninger fra h*lvete, var det en underholdende film. Tenkte jeg skulle svare i denne posten, men du hadde allerede sagt AKKURAT det jeg skulle si. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Flyvende Dolker. Spesiell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Enemy of the state Og? Si gjerne hvorfor/hvorfor ikke du likte filmen. Lenke til kommentar
Lizzard] Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 exorcist the begynning satan for en rå film:D alle venne mine ble livredd tilogmed meg men slutten var litt teit :/ + stemmen til den besatte erke særlig skommel det burde de ha gjort annerledes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå