lceman™ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har i løpet av dagen sett Van Helsing, Night of the living dead og Dawn of the dead. Skal sannsynligvis se Day of the dead i morgen, morsom triologi det Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 The terminal. Ikke noen dårlig film i det hele tatt. Jeg hadde hørt mye forskjellig om denne filmen, men jeg ble ikke på noen måte skuffet. Det er en tynn historie, men det er mye "løst og fast" som fyller filmen og gjør den ganske bra. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 The Borne Supremecy, ikke like bra som den første, men helt grei lørdags underholdning Lenke til kommentar
monstar Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Road trip som gikk på nrk2 på torsdagen, har sett den så mange ganger at den begynner å bli kjedelig Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Siste filmene eg har sett : Platoon: Meget GOD film The Getaway A bronx tale The Deer Hunter Dei Ubestikkelige ER veldig glad i gamle gode klassikere Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Da fikk jeg sett The Good, the Bad and the Ugly også. Alle utenom jeg hadde jo sett den... Ble ikke betatt akkurat. Skjønner at den var ny for sin tid og at musikken var pen, og at skuespillerne kunne spille og at historien var gjennomarbeidet med gullkorn og tvister, men noe mer betydning for den ikke for meg tror jeg. Godt å ha sett den dog. Jeg tror ikke det var noen dårlig film i hvert fall. Leone minnet meg om Tarantino selv om det kanskje burde vært motsatt? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Akkurat ferdig med The Ladykillers. Yaaaawn ... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ken Park - meningsløs provokasjon. The Passion of the Christ - endeløs tortur. Er spent på hvordan jeg vil like Martin Scorseses The Last Temptation of Christ, som jeg forhåpentligvis kommer til å se snart (og ja, har skrevet den ned i "Shamelist"-tråden ). Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 passion of the crist er jo morsom da den siste filmen jeg har sett Dawn of the dead Eurotrip Schpaaa Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Paycheck - Den var ganske kul. Spennende vri og faktisk endel scener jeg ikke har sett på film/filmet før. En spennende actionfilm som jeg kan anbefale, mange på imdb.com er vist enige Endret 31. oktober 2004 av Bunny Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Battle Royal. Syk syk syk. Satt litt betenkt igjen etter rulleteksten. Men jeg likte den tror jeg. TROR JEG! Skal se 2'ern også nå ja. Hehe! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Battle Royal 2 var så dårlig at jeg ikke orket å se den ferdig, men den første er litt kul. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Mindhunters Makan til vrøvl. Lite fantasi igjen i Hollywood. 2/10 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Battle Royal 2 var så dårlig at jeg ikke orket å se den ferdig, men den første er litt kul. Ja leste litt om den på IMDB.com - og jeg kom til at den ikke er verdt tia ja! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Så forrest gump igjen idag. den filmen! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 EuroTrip og Nothing Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Siste filmen jegå s var the ladykillers trur jeg. Snål film, syntes ikke den var så veldig morsom. Idag må jeg vel se Battle Royale eller Indiana jones and the last crusade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Så Titanic i natt, for første gang på 7 år. Var litt for, eh trøtt til å få med meg hvorvidt jeg likte den eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå