Dorian Gray Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Montag fremstår for meg som han ene gutten i klassen som alltid kalte alle andre homoer, og ikke kunne si at en annen mann så bra ut, så dukker han opp 25 år senere med samboeren som heter Truls. Bare at i dette tilfellet så er homofili det å like filmer av Michael Bay. Jepp. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Haha right on Badering... Men må si har sansen for slike personer, enn fjortiser med American Pie smak. Endret 16. desember 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Forøvrig en ganske snedig ting med forumer, at man skaper seg slike bilder av forumest brukere. Kan signere den! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvor gammel er du egentlig, Montag? Ren nyskjerrighet selvsagt, da jeg har skapt et bilde av deg som en 50 år gammel mann noe ála dette: Stakkars den femitåringen som ser slik ut... Den mannen må være rundt sytti år- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor Nr. 3 i rekken av en film serie jeg liker veldig godt, faktisk foretrekker jeg de to første filmene ovenfor Indiana jones filmene. Nr. 3 gir mye av det samme men alt er litt dårligere, med unntak av humoren, den er like sterk som altid. At Rachel Weisz ikke er med er det som trekker mest ned. Selv om Bello ser bra ut som brunette. Filmen er svakere enn de to førte men koste meg fremdeles med filmen, men denne faller under Indi 1 og 3, men fremdeles LANG over indi 2. 7/10 Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tom yum goong (2005) Khams (Tony Jaa) elefant blir stjålet og brakt til Sydney for å bli til biff. Dette liker Kham naturligvis dårlig, og tar selv turen til Australia for å få tilbake sitt kjære familiemedlem. Det vi så får se er en beinbrekkende demonstrasjon i martial arts. Plottet er helt tullete og usammenhengende, men det legges så vidt merke til, for denne filmen er sinnsykt bra koreografert. Tony Jaa, du er min nye helt. 7/10 Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Renard et l'enfant, Le Elegant og vakker film fra skaperen av Pingvinenes Marsj. Utrolige naturscener og fasinerende dyrescener. Som Vg skrev det: Filmen passer til barn i en viss alder - fra sånn cirka 7 til 70. 8/10 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Mamma Mia. En fin fin musikal, ikke like bra som de klassike pop musikalene fra 70tallet, men fremdeles veldig bra, og hvem liker ikke ABBA, overasket over stemmene til flere av dem som er med, ikke alle jeg hadde trodd ville dukke opp i en musikal. Streep ser også veldig bra ut for alderen, jeg håper jeg får en dame som ser så bra ut når hun treffer 60. Denne filmen blir også julepresang til mamma hun er ikke die hard ABBA fan, men som de fleste i hennes alder så har hun sikkert mange gode minner fra den tiden de var store. 7.5/10 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Tom yum goong (2005) Khams (Tony Jaa) elefant blir stjålet og brakt til Sydney for å bli til biff. Dette liker Kham naturligvis dårlig, og tar selv turen til Australia for å få tilbake sitt kjære familiemedlem. Det vi så får se er en beinbrekkende demonstrasjon i martial arts. Plottet er helt tullete og usammenhengende, men det legges så vidt merke til, for denne filmen er sinnsykt bra koreografert. Tony Jaa, du er min nye helt. 7/10 Se Ong Bak heller. Endret 16. desember 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har sett Ong-bak flere ganger. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Forøvrig en ganske snedig ting med forumer, at man skaper seg slike bilder av forumest brukere. Dotten er for eksempel for meg en åtteåring med master i filosofi og retorikk ^__^ Jeg liker ikke retorikk (jeg foretrekker filosofer fremfor sofister) og ifølge madammen er jeg 14 mentalt, ikke 8. Selv om jeg selv mener 8. Mens hver bidige sjef jeg har hatt anser meg som en overseriøs 50-åring. Schizofrene tendenser muligens. Ellers, vær litt forsiktig angående brukerkarakteristikker (ikke av meg, jeg må tåle fokuset grunnet stilling, men av brukere ellers) folkens, selv om det nok her er positivt ment og ikke noe Montag reagerer på. Vi får satse på noen forumtreff slik at folk kan få knust illusjonene sine i fillebiter Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg liker ikke retorikk Rettelse: Du liker ikke retorikk i snever forstand. Retorikk i litt bredere forstand kan dreie seg om hvordan vi grunnleggende kommuniserer osv. Les retorikkboka av Kjeldsen. On topic: I, Robot Shia LaBeouf presser seg inn i denne filmen også. Will Smith forsøker å redde den, men Shia trekker den ned ett hakk, minst. Ellers grei underholdning. 5/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 I, Robot er max 3/10, dårlig tullfilm. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ellers, vær litt forsiktig angående brukerkarakteristikker (ikke av meg, jeg må tåle fokuset grunnet stilling, men av brukere ellers) folkens, selv om det nok her er positivt ment og ikke noe Montag reagerer på. På ingen måte ment i en negativ forstand, bare ren nyskjerrighet 9 Songs Fantastisk i starten, men det ender i en undervelmend opplevelse som lever av repetisjon, noe som kanskje er filmens største feil. Det er litt trist å si at en times lang film med over halvparten av innholdet er sexscener ender opp som en lite engasjerende sak, men det er nå det. Jeg forventet kanskje noe annet. Kudos til filmens mål og mening, men Winterbottom klarer ikke å skape noe videre engasjerende. Han får ikke utviklet noe særlig, og det han viser repeterer han. Vinklingen er utmerket da, og estetikken er topp. Masse pupp med mer trekker opp. Jøss, vi rimer tilogmed, sleng på et poeng til! 61/100 24 Hour Party People Herlig sjarmerende og fascinerende. 81/100 Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Traitor Likte denne, spennende og god film. Velspilt også, spesielt Don Cheadle. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Forøvrig en ganske snedig ting med forumer, at man skaper seg slike bilder av forumest brukere. Dotten er for eksempel for meg en åtteåring med master i filosofi og retorikk ^__^ Jeg liker ikke retorikk (jeg foretrekker filosofer fremfor sofister) og ifølge madammen er jeg 14 mentalt, ikke 8. Selv om jeg selv mener 8. Mens hver bidige sjef jeg har hatt anser meg som en overseriøs 50-åring. Schizofrene tendenser muligens. Ellers, vær litt forsiktig angående brukerkarakteristikker (ikke av meg, jeg må tåle fokuset grunnet stilling, men av brukere ellers) folkens, selv om det nok her er positivt ment og ikke noe Montag reagerer på. Vi får satse på noen forumtreff slik at folk kan få knust illusjonene sine i fillebiter Jeg stemmer for film-forum-treff! Alle filmfolksa møter til en Satantango/Transformers-aften hos meg. ^___^ Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg stemmer for film-forum-treff! Alle filmfolksa møter til en Satantango/Transformers-aften hos meg. ^___^ Hmm, hvor stor TV har du? Du holder popcorn og diverse forfriskninger? Hvis jeg noensinne klarer å få bygd hjemmekinoen min, så kan vi ha treffet der (men går det like fort som det har gjort hittil, vil Cypheron være like gammel som jeg er nå, når treffet blir gjennomført ) Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 "The hideaway" med Jeff Goldblum på TV3. Begynte lovende med uggent tema, men kollapset så deretter totalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Halloween '07 2/6.......huff , tråkige greier , han som spiller unge Myers er jo bare en pusling og filmen er jo helt tom for spooky stemning ! Det ser latterlig ut når Myers første gang tar på maska......Malcolm var brukbar som Loomis men det var i grunnen alt Halloween 6 prod cut 3/6 Dette kunne blitt en bra film hadde manus blitt finpusset , Thornekonseptet virker interresant........ Motorsagmassakren '74 4/6 Synes denne er mer festlig enn skummel , Leatherface minner meg litt om wrestlern Mankind.....LOL ! Hmm , usedvanlig lite motorsagvold.....kanskje like greit da jeg ikke er noe fan av gore Faktisk synes jeg både Halloween og Jaws er mer skummel , likefullt er dette en god underholdende film Endret 17. desember 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Forøvrig en ganske snedig ting med forumer, at man skaper seg slike bilder av forumest brukere. Dotten er for eksempel for meg en åtteåring med master i filosofi og retorikk ^__^ Hehe, er veldig enig der. Skaper et bilde av forumbrukerne i hodet, som garantert er veldig feil. Hvis noen vil se hvordan jeg ser ut, her er et bilde fra militæret. Ingenting som å få Evan Stone i trynet på mårran. Endret 17. desember 2008 av Speik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå