Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAheha du mener det ja?

Jeg skal gi deg ekkel film jeg tenker jeg.

 

ICHI THE KILLER

 

Last den ned, jeg har antageligvis en rimelig stor toleransegrense for vold og grusomheter på film - og syntes faktisk det er artig og underholdende - men akkurat "ichi The Killer" var en smule drøy. Jeg har aldri, og da mener jeg ALDRI, biti sammen tenna og vurdert å snu meg bort før. Jeg gjorde det ikke, men det var scener i denne filmen som får de fleste andre jeg har sett til å se ut som mormorsm bibelkassetter.

 

Jeg anbefaler alle med litt pervers volds-smka og se denne filmen.

De blir absolutt ikke skuffa - for de litt svake der ute - styr unna :thumbup:

Mange visuelle godbiter der ja. Som når herr Masochist himself skjærer av seg tungespissen :thumbup:

 

Og for ikke å snakke om det avskjærte ansiktet som sklir ned veggen :D

 

 

OH! Og når de kutter av brystvortene til hu dama! :w00t:

 

Øøøøh - jeg så den igjen her nå mens jeg spiste.

Jeg har fortsatt problemer med den tungescenen.

Det er liksom ikke lagt inn noe humor akkurat der heller vet du, så det blir liksom så innmari perverst. Er mange andre scener i den filmen også som tar kaka, som f.eks. når selveste Machosisten selv tar av klipsa i "munnsåret" sitt og får hele knyttneven inn i kjeften. Tar kaka ... Men genialt. Noen som har flere tips i samme perverse sjanger? Ble litt hekta nå ...

Lenke til kommentar
Noen som har flere tips i samme perverse sjanger? Ble litt hekta nå ...

Har jo Guinea Pig-filmene...

Charlie Sheen så en av de, trodde den var ekte og tok den med til FBI :!:

Ja jeg har sett alle bortsett fra 3'ern.

Men det blir liksom littfor perverst igjen.

Jeg liker en om ikke dyp, så liten story i tillegg til volden.

Dessuten liker jeg ikke tortur av jenter ... syns det er sykt. :no:

 

up_Guinea_Pig.gif

 

Men når de fjernet øyet hennes ... DA ble jeg kvalm!

Lenke til kommentar
Noen som har flere tips i samme perverse sjanger? Ble litt hekta nå ...

Har jo Guinea Pig-filmene...

Charlie Sheen så en av de, trodde den var ekte og tok den med til FBI :!:

Bought to notoriety by Charlie Sheen who mistook this for a snuff film, the FBI spent months tracking down the Director and eventually found him. Even by today's standards this is so extreme that most DVDs of the film also contain a making of just in case you start to believe what you're seeing.

 

Haha, hadde ikke hørt om det før nå :) For en idiot.

 

Andre filmer/dokumentarer som er verdt å få med seg for de som liker gore:

 

August Underground

August Underground's Mordum

Faces of Death

Faces of Gore

Cannibal Holocaust

Subconscious Cruelty

 

WARNING: Hvis du ikke tåler å se... eh... blod, hjernemasse, innvoller, knuste kranier, øyeepler som blir rivd ut, osv... Alt på en realistisk måte, eller i tilfelle dokumentar ekte, så IKKE sjekk ut disse filmene. Da trenger du vel terapi for livet ;) Dette er close-up and detailed, godsakene blir ikke lagt skjul på :p

 

Dette er ikke filmer som Braindead, Bad Taste, det er splatter og byr på humoristisk vold og blodigheter. Er lite humoristisk med filmer/dokumentarer som Faces of Gore og Faces of Death. Hvis du ikke er litt syk ;)

 

Heller ikke så mye morsomt med Guinea Pig filmene, henholdsvis:

 

Devils experiment

Flower of Flesh and Blood

He Never Dies

Devil Woman Doctor

Android of Notre Dame

Mermaid in a Manhole

 

Er seks (tror jeg) stykker av dem, jeg har bare sett en hel, Flower of Flesh and Blood, og den kan anbefales, men de andre virker også bra, har sett bruddstykker.

 

Ellers er jo www.ogrish.com bra kilde når det gjelder virkelige hendelser.

Lenke til kommentar

Hehe, takk for den lista der. Men si meg en ting, er ikke "Faces of Death" serien snuff? Jeg mener å huske jeg har sett en eller to av dem, og det er rimelige heavy greier fra virkeligheten. Eller tar jeg feil?

 

Ogrish.com er et fint alternativ for oss som vil ha en litt mer fyldig dekning av tragiske hendelser enn det Tv2-nyhetene gir oss ja - enig der.

 

 

:hmm: Burde vi egentlig skamme oss?

Lenke til kommentar

Svankmajer-kortfilmer:

J.S.Bach - fantasia g-moll – Flott nestendebut. Veldig meningsfull. Trist.

Poslední trik pana Schwarcewalldea a pana Edgara (The Last Trick) – Superb debut. Utrolig vittig. Nyskapende vil jeg tro.

Do pivnice – En av verdens magiske filmer uten musikk. Jeg forguder denne. Vidunderlig.

 

Silent Running – Nja, jo. Det var jo kult å se noe nytt. Science fiction med fokus på økologi har alltid hørt spennende ut. Men denne var egentlig ganske lam. Fant det umulig å engasjere seg.

 

Jeg må prøve å holde det gamle tempoet oppe. En langfilm om dagen... :ermm:

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...