Lawliet Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 The Fountain Hadde gledet meg lenge til denne. Jeg viste dette var en elsk/hat film så jeg var spent på hvilken side jeg var. Men nå er det ikke tvil, jeg elsket den. Musikken var strålende balansert og jeg har aldri sett en film som er så visuelt bra. Det jeg likte best, var den mystiske stemningen. Det er ikke bare Tommy som måtte fullføre historien, filmen er slik at det er opp til seerern hvordan ting skal oppfattes. Når filmen er slutt virker den litt uforklart og det er nettopp der seeren kommer inn. Det er vi som ser på som skal sette bitene på plass. 9.5/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Pi ser jeg fram til, lurer virkelig på hvordan den er, men den har vel gode soundtracket og klippingen som de to andre filmene bærer stolthet av. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Da forsvant det noen innlegg her. Korte, unødvendige innlegg kommer til å forsvinne uten større annonseringer fremover. Greit at man er uenig eller at man har innvendinger, men da kan man ikke bare poste en smiley eller at en annen film er bedre. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Men noe stort mer får du nok ikke. Det ser pent ut da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Men noe stort mer får du nok ikke. Det ser pent ut da. Hehe, det er nok for å bli godt underholdt Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Men noe stort mer får du nok ikke. Det ser pent ut da. Hvis man er interessert i matematikk får man ganske mye ut av den. Apropo det, noen som vet om noen gode mattefilmer. Eneste jeg kan komme på er Good Will Hunting og A Beautiful Mind. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hehe. Det er vel så og si sant. Dekalog 1 har vel noe matte også, men den har du vel sett? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jepp. Det er tilfeldigvis den eneste episoden jeg har sett i serien. Kanskje på tide å få sett resten også? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Men noe stort mer får du nok ikke. Det ser pent ut da. Hvis man er interessert i matematikk får man ganske mye ut av den. Apropo det, noen som vet om noen gode mattefilmer. Eneste jeg kan komme på er Good Will Hunting og A Beautiful Mind. Clicky Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Clicky Nå var 90% av disse filmene kun filmer hvor det i bakgrunnen sto en tavle med noen enkle formler påskrevet. Fant dog noen som virket lovende: Antonia Infinity Proof Old School Førstnevnte virket svært så lovende. Som en liten bonus: Endret 13. desember 2008 av Awsome X Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 American Psycho I can't control myself Jeg må si at jeg likte Bale veldig godt i denne rollen, mye bedre enn i rollen som Batman (Ironisk nok het han Bateman i denne filmen).Kort sagt, jeg likte filmen, men det er ikke sikkert at alle andre også vil gjøre det, men anbefales for alle som vil se noe psyko. 7.5/10 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jepp. Det er tilfeldigvis den eneste episoden jeg har sett i serien. Kanskje på tide å få sett resten også? Jeg må si jeg ble veldig skuffet av Dekalog. Jeg så 1-5 før jeg gav opp, har ikke sett 6-10 enda.. Jeg så nesten ingenting av magien som finnes i Three Colors eller Veronique, jeg ble ikke grepet av noen av historiene. Det var en del lyspunkt (avslutningen på nr 2, og den visuelle stilen i nr 5) men ellers følte jeg bare at det hele var bortkastet tid. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hm, jeg er faktisk ganske enig med deg Speik. Jeg likte 1 og 5 (jeg har sett like mange som deg), men de er forsatt litt for heavyhanded symbolsk sett for min del. De har sine øyeblikk alle sammen, men tilsammen skaper det ikke nok engasjemang til å være noe spesielt. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Frost/Nixon (2008). Er rimelig skuffet over filmåret 2008, men dette var en film som trakk opp snittet for min del. Ikke et mesterverk, likefullt et flott historisk dokument. Solid regi av Howard, med fremragende rolletolkinger, ikke minst av Langella. Anbefales spesielt til de som er interessert i politikk og historie. Karakter: 8/10. Endret 13. desember 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 The Day the Earth Stopped (2008) Hadde ikke akkurat forventet meg mye, men føle av en eller annen grunn at jeg måtte se denne gratispasasjeren. Å nevne alt det dårlige tror jeg vil ta alt for lang ting, så jeg gidder ikke prøve engang. Filmen høydepunkt var vel filmens første fem min som i bunn og grunn består av at en naken kvinne vandrer rundt. Sikkert artig for fjortisene som liker for mye kollagen og silikon, men... 3 / 10 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Requiem for a Dream Har sett flere som har snakket litt om filmen i det siste, så jeg bestemte meg for å endelig se denne filmen jeg av en eller annen merkelig grunn ikke hadde sett enda. Wow. Jeg greide å holde tårene inne, men det kjennes ut som hjernen min har druknet. Dette var fantastisk bra. 10/10 Endret 13. desember 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Føler for å ri på RFAD bølgen og se den igjenn i dag... Edit: Eller hmm, post nummer 2001. Kansje det er et tegn? Endret 13. desember 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Haha, could be. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Føler for å ri på RFAD bølgen og se den igjenn i dag... Edit: Eller hmm, post nummer 2001. Kansje det er et tegn? Don't wait Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 No Country For Old Men (2007) Hadde høye forventninger til denne filmen, og de ble innfridd sånn noen lunde! Filmen fikk fram buskapet sitt på en god måte, den var veldig spennende nesten hele veien, men var også til tider veldig treg. Mye av det som foregikk var tregt, noe som trekker litt ned hos meg! Veldig gode skuespillerprestasjoner, spesielt likte jeg Josh Brolin veldig godt! Ikke en film jeg kommer til å se igjen med det første ihvertfall! 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå