Gregers Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har lenge hatt lyst til å se Ichi. Så traileren en dag, og den virka jo.. interessant. Men jeg tviler på at de har den på den lokale utleiesjappa, hmm... må vel kanskje kjøpe den da. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tror jeg står over den filmen der du SkyMarshall Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 HAheha du mener det ja? Jeg skal gi deg ekkel film jeg tenker jeg. ICHI THE KILLER Last den ned, jeg har antageligvis en rimelig stor toleransegrense for vold og grusomheter på film - og syntes faktisk det er artig og underholdende - men akkurat "ichi The Killer" var en smule drøy. Jeg har aldri, og da mener jeg ALDRI, biti sammen tenna og vurdert å snu meg bort før. Jeg gjorde det ikke, men det var scener i denne filmen som får de fleste andre jeg har sett til å se ut som mormorsm bibelkassetter. Jeg anbefaler alle med litt pervers volds-smka og se denne filmen. De blir absolutt ikke skuffa - for de litt svake der ute - styr unna Høres spennende ut. Får ta en titt på traileren en dag. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Så nettopp på Apollo 13, utrolig bra film! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 HAheha du mener det ja? Jeg skal gi deg ekkel film jeg tenker jeg. ICHI THE KILLER Last den ned, jeg har antageligvis en rimelig stor toleransegrense for vold og grusomheter på film - og syntes faktisk det er artig og underholdende - men akkurat "ichi The Killer" var en smule drøy. Jeg har aldri, og da mener jeg ALDRI, biti sammen tenna og vurdert å snu meg bort før. Jeg gjorde det ikke, men det var scener i denne filmen som får de fleste andre jeg har sett til å se ut som mormorsm bibelkassetter. Jeg anbefaler alle med litt pervers volds-smka og se denne filmen. De blir absolutt ikke skuffa - for de litt svake der ute - styr unna Mange visuelle godbiter der ja. Som når herr Masochist himself skjærer av seg tungespissen Og for ikke å snakke om det avskjærte ansiktet som sklir ned veggen OH! Og når de kutter av brystvortene til hu dama! Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 The butterfly effect Så den i går, synes den var ganske bra. Liker slike filmer som får deg til å tenke at "noe sånn kunne jo kanskje ha gått an, og vi ville aldri visst om det". Tror jeg setter på Vanilla Sky nå, jeg . Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Den kommer du derimot ikke til å like ... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 har hatt vanilla sky på cd i en del år nå. Har enda ikke vilt sett på de. Så ett par glimt, ei kjærring som leiker med følelsene til en fyr elns? Vil ikke se slikt. Siste jeg så var Big mamas house. Sovna fra filmen tror jeg, med den var "ok" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 vanilla sky er drit bra en av toms beste, soundtracket er utrolig bra på filmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Vanilla Sky er bra så lenge du orker å henge med. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Vanilla Sky er en meget bra film, men en må henge med (gjerne se den flere ganger). Siste film: Santa Clause Arti film, riktignok en julefilm (så jeg er nok litt tidlig ute ) Tim Allen blir "tvunget" inn i "jobben" som Julenissen Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Breaking the Waves – Wowowow, nest mest gripende jeg har sett hittil i livet. Noe så fantastisk... *Betatt* Cinema Paradiso – Joda, den var fin den. Koselig. Litt rørende. Men litt for lite prøvende kanskje. Følte jeg hadde sett det før... uten om Salvatore som liten da. Han var simpelthen vidunderlig. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 så akkurat dodgeball. hadde det bare ikke vært for at jeg er litt trøtt så hadde jeg nok ledd mye mer. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Taking Lives. Blæh... Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Under Siege.. Knall film Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Den siste jeg så var Stargate, en glimrende sci-fi-film. Jeg sluker stort sett det meste av sci-fi rått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå