CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 1. Peter Pan 2. Pinocchio Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Pinocchio slår forøvrig alt som heter Disneyklassikere. Og Løvenes Konge Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva med den "ultimate" julefilmen fra Disney? Cinderella? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Alle av de gamle gode disneyfilmene passer til jul, omtrent. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Åh det er noe ufattleig magisk med Disneyklassikere! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jentefilm. Jenter er ikke det verste jeg vet, så det går nok bra. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 1/1 Hehe, nais! Lost in Translation Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde forventet litt mer. Greit nok, dialogene er gode og Scarlett Johansson er drit deilig, men hanslingen er ikke akkurat super engasjerende. 6/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Åh det er noe ufattleig magisk med Disneyklassikere! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Badering Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jentefilm. -- Cypheron: Elsk klipp! Julestemningen synker sakte men sikkert inn nå, på tide! Endret 7. desember 2008 av Badering Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Devils Backbone har vært på agendaen lenge, takk for at du minnet meg på den! Del Toro er definitivt en interessant kar. Min siste: Fargo Moro, spennende og godt spilt thriller fra Coen-brødrene. Et veldig intrikat plot surret inn i et herlig manus. Helt klart en god film, og jeg la spesielt merke til lydsporet, veldig kul musikk! Steve Buscemi og Peter Stormare er jo begge bare awesome, som de har vært i andre Coen-verker as well. Syntes ikke Fargo nådde heelt opp, men den får kose seg med en fin 7/10 Så denne på fredag, og jeg er veldig enig i anmeldelsen din. Endte opp med en 7/10 selv. ... Kan kanskje strekke meg til en 7.5/10 Endret 7. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Burn After Reading. Kvalitetsmessig på linje med Intolerable Cruelty og Ladykillers. Det betyr lettbeint underholding sånn midt på treet. Malkovich gjør en fin rolle. Pitt, derimot, blir heller slitsom i lengden. Karakter: 6,5/10. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) The Dark Knight Ohh, den skumle andre visningen. Jeg så TDK nå med et skikkelig kritisk blikk, klar for å rive i stykker filmen i småbiter og drepe hypen en gang for alle. Her er de negative tingene jeg kom opp med: - Gotham føltes mer ut som Gotham i Begins. - De pokkers snørrungene i biljaktscenen passer virkelig ikke inn. - Jokerens plan er smågenial og oppfinnsom, men jeg skulle ønske den var enda mer vanntett og troverdig. - Kunne godt klart meg uten Batman's fancy supersyn på slutten der. Så nei, TDK er ikke perfekt, men fortsatt et utrolig stykke film. Balanserer hårfint mellom seriøst krimdrama og storslått blockbusteri. Jeg vil bli meget positivt overrasket om 2008 kan gi meg en bedre filmopplevelse på tampen av året. - Glimrende Endret 7. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mens du koser deg med en god Batman-film, fyrte jeg opp Batman Returns. Det var trasige saker. Burton-stilen appellerer virkelig ikke til meg. Det hele virker så påtatt, både skuespillet og kulissene blir altfor teatralsk, og (ja, jeg ser det paradoksale) det blir altfor tegneserie-aktig for min smak. Skuespillet er heller ikke noe å hoppe i taket for, og replikkene er pinlig dårlige og påtatt til tider. Siden Keaton leverer varene, det faktisk var noen scener som var meget interessante, og (mest fordi) jeg er en snill kar, blir dommen 4/10 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bacon: Den skumle andre visningen av TDK finner sted denne uka, så må si jeg gleder meg litt. I skrivende stund kommer jeg på The Day the Earth Stood Still som har premiere den 12. CGI-en, etter det jeg har sett, ser imponerende ut. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Den var, som du kanskje skjønte, ikke så skummel som jeg fryktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Madame Sans Gene 3/6 Vet ikke om denne skulle være seriøs , Loren som "klesvaskkjerring" & handlinga foregår under franske revolusjonen.....mer en komedie egentlig. Lenken 4/6 2 fanger på rømmen....fikk ikke sett begynnelsen , tror det var Tony Curtis i hovedrollen.......lignet i hvertfall ? Bedre enn jeg hadde trodd. Five Deadly Venoms 2/6 Huff , dette var tråkige saker......bare en masse dialog & svært få (mediokre) action scener , gedigen nedtur :/ Way of the Dragon 5/6 Bruce Lee på topp og bra regi av han oxo......masse flotte actionscener , Bruce Lee var nærmest Mozart hva koreografi angår , helt fantastisk ! Game of Death '72 footage 5/6 Dette var oxo topp , filmen hadde nok blitt ganske bra hadde den blitt fullført & hadde nok blitt en suksess verden over......what could've been Endret 8. desember 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Vel, verden visste at Bruce var død og at de bare fylte opp resten av filmen med en helt uavhengig historie, der "bruce" ble spilt av en standin med kjempestore solbriller i alle scenene. Derfor ble ikke filmen noen hit, den skulle aldri vært gitt ut i det hele tatt. Edit: Nå vet jeg ikke hva som menes med '72 footage. En egen versjon? Endret 8. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 1972 versjonen av Game ER den ekte...du tenker på 1978 versjonen med imitatorer & kun 10 min med den ekte Bruce......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå