Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fahrenheit 9/11

 

den var nesten like god som bowling for columbine.

 

syns han hang seg litt mye opp i at bush familien og saudi familien er litt vel gode venner, han brukte en halv time på det, syns det hadde holdt med 15 minuter, men begynnelsen om valget i 2000 og slutten om irak krigen var utrolig bra laget..

Lenke til kommentar
Hannibal - den var litt ekkel :ermm:

Hannibal var VELDIG ekkel synes nå jeg. Så den da den akkurat hadde kommet ut på leiefilm. Husker det som det var i går :p

 

Så forresten The Texas Chainsaw Massacre tidligere i kveld, og jeg synes den var disguisting! FYSJ! Var riktignok bare noen få ting som var ekle, mens resten bare var...tja...OK vil jeg vel si. Har ikke sett originalen, og tviler sterkt på at jeg kommer til å gjøre det også :p

Lenke til kommentar

HAheha du mener det ja?

Jeg skal gi deg ekkel film jeg tenker jeg.

 

ICHI THE KILLER

 

Last den ned, jeg har antageligvis en rimelig stor toleransegrense for vold og grusomheter på film - og syntes faktisk det er artig og underholdende - men akkurat "ichi The Killer" var en smule drøy. Jeg har aldri, og da mener jeg ALDRI, biti sammen tenna og vurdert å snu meg bort før. Jeg gjorde det ikke, men det var scener i denne filmen som får de fleste andre jeg har sett til å se ut som mormors bibelkassetter.

 

Jeg anbefaler alle med litt pervers volds-smak og se denne filmen.

De blir absolutt ikke skuffa - for de litt svake der ute - styr unna :thumbup:

 

Edit: Leifs!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...