Döden Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Day of the Dead. Artig men ikke på langt nær like god som Dawn of the Dead. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Den beste superhero-filmen jeg har sett er faktisk "The Hulk"!Men der har jeg ikke så mange med meg egentlig. Ikke meg ihvertfall.. Da snakker vi selvsagt om filmen/serien med Lou Ferrigno som Hulken og ikke CGI-helvete? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Punch Drunk Love med Adam Sandler.. rar men på en måte tidi film... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Shark tale. Ikke fullt like bra som Finding Nemo, men den hadde definitivt sine øyeblikk. Reken var helt genial. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 xXx(trippel X) passe bra, noen feil der, men eller ok... eller så så jeg en film med olsen-tvilingene i går, vet ikke hva den heter, er ikke så lenge siden jeg så en annen heller, begge to er elendige... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Den beste superhero-filmen jeg har sett er faktisk "The Hulk"!Men der har jeg ikke så mange med meg egentlig. Ikke meg ihvertfall.. Da snakker vi selvsagt om filmen/serien med Lou Ferrigno som Hulken og ikke CGI-helvete? Jeg snakket om den nyeste da jeg skrev .. Hvis han mente den med Lou trekker jeg smilyen min. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 fahrenheit 9/11 den var nesten like god som bowling for columbine. syns han hang seg litt mye opp i at bush familien og saudi familien er litt vel gode venner, han brukte en halv time på det, syns det hadde holdt med 15 minuter, men begynnelsen om valget i 2000 og slutten om irak krigen var utrolig bra laget.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Very Bad Things - Å nei, å nei! Totalt hjernedød og simpelthen ikke morsom. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Very Bad Things Vanvittig dårlig film ja. Siste jeg så var The haunted Mansion.. Pga Eddie Murphy Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Var vel "Catch me if you can". Syntes den var ganske bra Forresten, noen som har sett "Gangs of New York"? Var den bra eller rett og slett forkastelig? Endret 28. oktober 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Forresten, noen som har sett "Gangs of New York"? Var den bra eller rett og slett forkastelig? Det er Scorsese... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Gangs of New York var grei nok. Ikke en film jeg hadde giddet å se to ganger, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Super Size Me - enkel og forutsigbar, likevel er den underholdene. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Dodgeball. Hysterisk! :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hannibal - den var litt ekkel Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hannibal - den var litt ekkel Hannibal var VELDIG ekkel synes nå jeg. Så den da den akkurat hadde kommet ut på leiefilm. Husker det som det var i går Så forresten The Texas Chainsaw Massacre tidligere i kveld, og jeg synes den var disguisting! FYSJ! Var riktignok bare noen få ting som var ekle, mens resten bare var...tja...OK vil jeg vel si. Har ikke sett originalen, og tviler sterkt på at jeg kommer til å gjøre det også Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) HAheha du mener det ja? Jeg skal gi deg ekkel film jeg tenker jeg. ICHI THE KILLER Last den ned, jeg har antageligvis en rimelig stor toleransegrense for vold og grusomheter på film - og syntes faktisk det er artig og underholdende - men akkurat "ichi The Killer" var en smule drøy. Jeg har aldri, og da mener jeg ALDRI, biti sammen tenna og vurdert å snu meg bort før. Jeg gjorde det ikke, men det var scener i denne filmen som får de fleste andre jeg har sett til å se ut som mormors bibelkassetter. Jeg anbefaler alle med litt pervers volds-smak og se denne filmen. De blir absolutt ikke skuffa - for de litt svake der ute - styr unna Edit: Leifs! Endret 29. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå