Delvis Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Det ble Ghost. Artig film Endret 31. juli 2004 av groenn Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 ' date='01/08/2004 : 01:23'] The Bourne supremacy var det en verdig oppfølger? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Spiderman 2.. Edit: klarte å skrive superman 2 først.. Endret 1. august 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Back to the future 1, 2 og 3! Michael J fox er helt! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Politi Skolen 1,2,3,4,5,6,7 Så 7'ern til slutt da.. 8'ern er faktisk i produksjon/planleggingsstadiet. http://www.google.com/search?q=police+acad...=UTF-8&oe=UTF-8 Siste film var The Butterfly Effect. Ganske weird plassert i virkeligheten, men konseptet og historen var meget bra. Anbefales! Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 ,01/08/2004 : 01:23] The Bourne supremacy var det en verdig oppfølger? tja, men du må nokk se den selv. Jeg syntes den at den var bra jeg. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 The Bone Snatcher. Helt ok film.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Så "Nattsvermeren" tideligere i kveld. Desuten litt på se7en. Gadd ikke se mer ettersom jeg allerede har sett den et par ganger,sist for ikke så lenge siden. Knallbra film som forøvrig viser det 'ekkle' og 'perverse' ved mord. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Så "Nattsvermeren" tideligere i kveld. Desuten litt på se7en. Gadd ikke se mer ettersom jeg allerede har sett den et par ganger,sist for ikke så lenge siden. Knallbra film som forøvrig viser det 'ekkle' og 'perverse' ved mord. Det som virkelig er ekkelt med mord i virkeligheten er at gjerningsmennene er så nervøse at de som regel gjør i fra seg på gulvet ved siden av liket . Men alt med drap på mennesker er jo ekkelt, det synes jeg ihvertfall. Seven er en god film som kan ses noen ganger. Men hvor kom de på å montere en enorm strap on kniv for å pule ei dame? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Så "From Dusk till Dawn" i kveld. Utrolig morsom splatterkomedie. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Så "From Dusk till Dawn" i kveld. Utrolig morsom splatterkomedie. Begynner som en skikkelig gangster på rømmen med politiet i hæla og blir denn splatter orgien . Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Så den nye og ekte (ikke tegnet) versjonen av Peter Pan i går! Ble nesten litt lei meg da den var slutt Og nå vurderer jeg å se på Belly of the Beast eller The Ladykillers! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Se7en på tv i går. Begynner dog å bli litt lei filmen, men må se den uansett Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Se7en her også. Veldig bra film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå