Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig hvor skadefro du er ovenfor TDK, Cypheron, du som ga den 6/10 og alt.

 

Hvorfor er det så merkelig? Filmen har mange høyst kritikkverdige elementer som stiller til holdningens forsvar, samt at å være skadefro er i seg selv ofte svært morro.

 

Skadefryd er absolutt et tidsfordriv det, men jeg er som regel det over filmer jeg misliker, og vil se slaktet. Jeg bare undrer meg, for guttens anmeldelse av filmen ga mer inntrykk av skuffelse enn hat.

Lenke til kommentar
Skadefryd er absolutt et tidsfordriv det, men jeg er som regel det over filmer jeg misliker, og vil se slaktet. Jeg bare undrer meg, for guttens anmeldelse av filmen ga mer inntrykk av skuffelse enn hat.

 

Har inntrykk av at unge herr CypheroN i dette tilfellet prøver å gjøre ekstra mye ut av saken siden dette er første gang (av hva jeg har sett her på forumet) at han går mot de store strømmer.

Endret av Otth
Lenke til kommentar

Hvordan noen makter å få skadefryd ut av å innse at de har en annen opplevelse enn "person x" er meg et lite mysterium.

 

Når dagen er omme så er den eneste fasiten man sitter på sin egen. Men det er ikke ensbetydende at ens egen navle er universets visdomskilde når det kommer til film. Jeg er sjeleglad for hver bidige film jeg liker. Det optimale hadde vært om jeg var i stand til å like alle filmer.

 

Virker som om enkelte faktisk kunne fått glede av å ikke gi en dame orgasme. Eller få. Eller samma f..., ble mye sexanalogier i dag. :ermm:

 

Jeg håper Montag og alle andre koser seg med TDK, eller i hvert fall får noe ut av den.

Lenke til kommentar
Rambo var knall, men for kort :)

 

Men den første er nok litt i sin egen klasse. Jeg var vel en av de som var forutinntatt og slaktet den godeste Sylvester når nyheten om både Rocky Balboa og Rambo kom, men han gjorde i hvert fall mine fordommer til skamme. Han overasket meg med en god dramafilm i Rocky Balboa og en herlig actionfilm av typen jeg ikke har sett på mange år med Rambo. Men jeg tror Rambo har et premiss om at hjernecellene er ment å få hvile når man ser den.

 

Skuffet den nyeste Rocky-filmen deg også Montag?

Ja, den gjorde det. Det ble alt for platt for meg, jeg forstår overhodet ikke skrytet rundt denne. Kanskje jeg bare har vokst fra figuren/sjangeren? Jeg setter uansett de første filmene i hver serie høyt av nostalgiske årsaker. Om de ville tålt et gjensyn i dag er en annen historie, men for en en storøyd pjokk var det storveise filmer da de kom ut i sin tid. ;)

 

Jeg er helt med på det du sier om Rambo og Rocky. Begge filmene var dårlige, men de skuffet ikke, de var akkurat som forventet.

Lenke til kommentar

Har dere sett Rambo 1/2/3 da? Syns alle de er mye bedre enn den nye..Rambo var litt for sur og mutt og grinete i den nye filmen..I de gamle har han mere humør og lirer av seg morsomme onelinere hele tiden. Er et utall klassiske Rambo-sitater.

 

Det gikk en støkk i hjertet mitt når jeg hørte litt av det gamle Rambo-musikktemaet i en scene, men ellers var det for få referanser til de gamle filmene syns jeg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Tropic Thunder

 

La meg gjøre det kort. Dette er en komedie og for å være ærlig så lo jeg bare av Robert Downey Jr. Måten han spiller karakteren sin på er til tider ganske morsom. Filmen i seg selv hadde noen øyeblikk, men mesteparten var middels. Tror ikke i farten jeg har hørt Tom Cruise si fuck så mange ganger i samme film.

Jeg kjente ikke Tom igjen før i en av de siste scenene hans heller :blush:

 

5/10

 

Spilte Tom Cruise i denne filmen? Hva?! Hvor?!

 

Er det denne mannen som er Tom Cruise?

 

article-0-0253B5E500000578-28_468x389.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...