Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Gigli - Fantastisk dårlig. Brest er og blir en middelmådig regissør. Du visste på forhånd at dette er en drittfilm.. Hvorfor utsette seg selv for noe sånt? Den er ikke morsom-dårlig (som Plan 9), den er bare teit-dårlig (som Phase IV). Helt riktig. You nailed it, faktisk. CobraM: Indeed. Så forresten halve Van Helsing i går før jeg sovna. En smooth, soft & silky Beckinsale kan ikke redde noe sånt. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Dawn of the Dead - grei nyinnspilling av grøsserklassikeren fra '78/79. Nok en gang like artig å se Ving Rhames som tøffing. Endret 27. oktober 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Apropos Dawn of the Dead. Så "Shaun of the Dead" her om dagen. Bare et ord som kan beskrive den filmen: "hahahahahahahahaha". En så forseggjort parodi skal man lete lenge etter. Anbefales! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg støtter den Begynnelsen er utrolig bra, men så blir den litt standard og kjedelig etter en times tid. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Apropos Dawn of the Dead. Så "Shaun of the Dead" her om dagen. Bare et ord som kan beskrive den filmen: "hahahahahahahahaha". En så forseggjort parodi skal man lete lenge etter. Anbefales! Shaun of the Dead er sinnsykt bra, lenge siden jeg har ledd så mye... For ikke å glemme kanskje en av de beste taglinene på noen film noensinne. Tagline: A romantic comedy. With zombies Ed : What's the plan then? Shaun : Right. [Cuts to dream sequence] Shaun : We take Pete's car, we drive over to mum's, we go in, take care of Phillip - "I'm so sorry Phillip". - then we grab mum, we go over to Liz's place, hole up, have a cup of tea and wait for this whole thing to blow over. Ed : Why have we got to go to Liz's? Shaun : Because we do. Ed : But she dumped you! Shaun : I have to know if she's all right! Ed : Why? Shaun : Because I love her! Ed : Alright... gayyy... I'm not staying there, though. Shaun : Why not? Ed : If we hole up, I wanna be somewhere familiar, I wanna know where the exits are, and I wanna be allowed to smoke. Shaun : Okay. [cuts to dream sequence again] Shaun : We take Pete's car, go around mum's, go in, deal with Phillip - "Sorry Phillip!" - grab mum, go to Liz's, pick her up, bring her back here, have a cup of tea and wait for this whole thing to blow over. Ed : Perfect! Shaun : No, no, no, no, no, wait, we can't bring her back here. Ed : Why not? Shaun : Well, it's not really safe, is it? Ed : Yeah, look at the state of it. Shaun : Where's safe? where's familiar? Ed : Where can I smoke? [shaun and Ed pause then slowly make a realization] Shaun : [cuts to dream sequence a third time] Take car. Go to mum's. Kill Phil - "Sorry." - grab Liz, go to the Winchester, have a nice cold pint, and wait for all of this to blow over. How's that for a slice of fried gold? Ed : Yeah, boyyyeee! [shaun and Ed clang weapons together] :!: Siste sett: Slipknot - Disasterpieces, sinnsyk konsert film. Helt klart en av de beste jeg har sett. Så en Slayer konsert på dvd her en kveld 6/10, Slipknot it's One louder 11/10 konge konsert... Edit: Skal nå se Shrek 2, gleder meg til den... Endret 27. oktober 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Terminator 1 - Director's cut Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Den har jeg fortsatt ikke sett. Sulle tro jeg var den eneste i verden. Nesten litt flaut. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er ikke umulig at du faktisk er det heller Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Dawn of the Dead - grei nyinnspilling av grøsserklassikeren fra '78/79. Nok en gang like artig å se Ving Rhames som tøffing. Så dawn of the dead jeg også , Creepy (not) Skal se Super Suckers nå Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 X2: X-Men United Jeg liker X-Men filmene veldig bra, så jeg koste meg bra denne gangen også Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hmm , syntes 2ern var en skuffelse jeg da, men eneren var Ok Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Så nettopp Deuce Bigalow - Male Gigolo Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Den beste superhero-filmen jeg har sett er faktisk "The Hulk"! Men der har jeg ikke så mange med meg egentlig. Siste filmen: terminator 2: judgement day - for 7649698264892164'ende gang! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 I am Sam Gir den filmen 9,5 av 10 Absolutt dritbra film Lenke til kommentar
moray Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Så nettopp, Eurotrip. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Bad Santa. Ikke verst, Billy Bob er herlig. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Lady Killer Veldig spesiel film. Komedie/Drama Veldig morsom film, men VELDIG spesiel og rar film 7/10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Den beste superhero-filmen jeg har sett er faktisk "The Hulk"!Men der har jeg ikke så mange med meg egentlig. Ikke meg ihvertfall.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 The Whole Ten Yards - på tross av sine enkelte vittigheter blir det bare forutsigbare oppgulp fra forløperen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå