Celsior Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Open Water Slags tropisk, "vann"-versjon av Blair Witch. Litt doku-aktig... Ikke en typisk amerikansk film vil jeg si. Svært ukjente og 'mediocre' skuespillere. Terningkast 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Sammen med kill bill 1&2 er ones upon a time in the west den ultimate hevn filmen.. Hva med filmer som Payback, Rob Roy, Hang em High eller kanskje Mystic River? Payback er jo bare en prima film! Hail den norskættede Helgeland. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hehe, elsker det nyreslaget Mel gir til han ene hovedkaren. Frysninger hver gang. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Får heller litt krypninger når tæra til Gibby er mellom hammeren og det kalde murgulvet opptil flere ganger. Er så glad de sparte oss for det visuelle. Men lyden gjorde det like herlig. Genial - og helsvart film. Elsker den! Lenke til kommentar
whaley Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Gasaraki Vol. 2 - bare 6 volum igjen nå... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Sammen med kill bill 1&2 er ones upon a time in the west den ultimate hevn filmen.. Hva med filmer som Payback, Rob Roy, Hang em High eller kanskje Mystic River? Payback er jo bare en prima film! Hail den norskættede Helgeland. blir fremdeles en svak hevn film i samenliging med ones upon a time in the west, !!!!!!!!!!!!!!!!!!spoiler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hele filmen bygger seg SAKTE opp til duellen mellom bronson og fonda. musikken i hele filmen har bygget seg opp til det, kammera zoomer så langt inn i øynene til bronson at de kan se hva han tenker, og plutselig med et smell stopper musikken opp i et sekund. bronsen går bort til en døende fonda, og fonda spør, hwo har you? og bronsen setter munnspillet han har spillt på hele filmen i munnen på fona, og vi får vite at fonda har drept broren til bronsen, samme øyeblikk faller fonda ned med et brak. det er hevn det, Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 "Heat" "The bourne identity." To svært bra actionfilmer med mye spenning i stedet for kun å satse på pang-pang (selv om det var en god del av det i bankran-scenen, for å si det sånn.) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kristopher Schau - Ti år med juling Har ikke ord... Den mannen kan ikke beskrives Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Sammen med kill bill 1&2 er ones upon a time in the west den ultimate hevn filmen.. Hva med filmer som Payback, Rob Roy, Hang em High eller kanskje Mystic River? Payback ruler. en av de beste Mel Gibson filmene noen sinne Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) I, Robot - som stor fan av Alex Proyas ble jeg litt skuffet. Her pøses det på med spesialeffekter, noe jeg for så vidt forventet (og håpet), men desverre går dette noe utover storylinen - som er noe enkel. Endret 26. oktober 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 For å si det mildt ja. Jeg ble også, om ikke utrolig skuffet, iallefall litt skuffet av denne. Den var absolutt ikke verdt kinobilletten. "A.I" er vel mye bedre - "I, Robot" er samme filmen, bare tynnere! Lenke til kommentar
royale Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 The return of the killer tomatos Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Battle Royale Jeg likte den, men det var en del ting som irriterte meg (blant annet tåpelige sound-effects og irriterende japansk tekst som dukket opp til forskjellige tider med merkelige beskjeder). Ellers var teksten på min versjon utrolig dårlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Daddy Day Care - Murphy er konge. Standard utvikling. Gigli - Fantastisk dårlig. Brest er og blir en middelmådig regissør. The Bourne Identity - Likte denne bedre enn første gangen. American Pie: American Wedding - Føyer seg fint inn i rekken av crap. Det var altså det jeg gjorde på jobb i dag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Gigli - Fantastisk dårlig. Brest er og blir en middelmådig regissør. Du visste på forhånd at dette er en drittfilm.. Hvorfor utsette seg selv for noe sånt? Den er ikke morsom-dårlig (som Plan 9), den er bare teit-dårlig (som Phase IV). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Så akkurat Mean Girls med Lindsay Lohan... veit ikke helt hva jeg skal si. Jenta er nydelig på en naturlig måte, og det var mange plastic fantastic-jenter med i filmen. Må si at jeg likte den ganske bra Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hæ? Seriøst? Syntes den var utrolig underholdende jeg. Pitt var jo tøffest. Ikke noe Braveheart - men Gladiatoren-style den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå