Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

I de fleste tilfeller når man skal vise andre yndlingsfilmen sin eller noe sært, blir det hele totalt ødelagt av at den andre sitter og kjeder ræva av seg og stirrer i veggen og ned på gulvet, eller sier "fyfaen det der var lite realistisk da".

Sant det, og da spesielt skrekk filmer. Alltid noen som ødelegger stemningen og så sier de etter filmen, "den var jo ikke litt skummel engang!". :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Film bør nytes alene eller sammen med likesinnede. En av grunnene til at jeg går sjelden på kino er idioter som sitter og fikler med mobilen (som LYSER, folkens, den LYSER OPP HELE SALEN), og drittunger som skravler høylytt osv. Bedre å sitte med et par kompiser som liker filmen, eller som i det minste har respekt nok til å følge med frem til den er ferdig. Det siste er et must, selv om det noen ganger kan være vanskelig (hvis man f.eks. ser Date Movie eller noe slikt).

Lenke til kommentar

24:Redemption

 

TV-film, som binder sesong 6 og 7 sammen. Absolutt etterlengt for oss 24-fans, vi har jo tross alt måtte lide oss gjennom den kjipe sistesesongen, og deretter vente i evigheter på noe nytt pga. manusstreiken.

 

Historien her er ålreit, med kupplaner, barnesoldater og Jack på leting etter ro i sinnet, og Afrika-settingen og to-timers formatet føles forfriskende etter at serien hadde gått litt på tomgang. Til tross for det har Redemption mer enn nok klassiske 24-øyeblikk, og setter dessuten opp en del spennende plotlinjer til den kommende sesongen.

 

Jeg forventet ikke at dette skulle være på høyde med det beste fra serien, og det er det jo heller ikke, men med tanke på hvor kort tid de har hatt på både skriving og produksjon så er jeg godt fornøyd.

 

post-133624-1227559297.gif

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
24:Redemption

 

 

TV-film, som binder sesong 6 og 7 sammen. Absolutt etterlengt for oss 24-fans, vi har jo tross alt måtte lide oss gjennom den kjipe sistesesongen, og deretter vente i evigheter på noe nytt pga. manusstreiken.

 

Historien her er ålreit, med kupplaner, barnesoldater og Jack på leting etter ro i sinnet, og Afrika-settingen og to-timers formatet føles forfriskende etter at serien hadde gått litt på tomgang. Til tross for det har Redemption mer enn nok klassiske 24-øyeblikk, og setter dessuten opp en del spennende plotlinjer til den kommende sesongen.

 

Jeg forventet ikke at dette skulle være på høyde med det beste fra serien, og det er det jo heller ikke, men med tanke på hvor kort tid de har hatt på både skriving og produksjon så er jeg godt fornøyd.

 

post-133624-1227559297.gif

 

Akkurat sett denne selv også. Var faktisk overraskende bra. Gleder meg til denne sesongen starter, da jeg har troen på at den kan bli skikkelig kul. Traileren som er ute har ihvertfall gitt meg blod på tann :)

Lenke til kommentar
Har gledet meg til den en stund. Skal kose meg med litt Jack Bauer. Det showet viser egentlig hvor viktig det er at Palmer er president og Bauer er agent, og ikke omvendt. Heldigvis har vi fått en retardert versjon av Bauer ut av det hvite huset irl, mens Palmer er på vei inn.

Bauah eier. Nesten to år uten Bauer har vært usunt, så Redemption ser jeg virkelig frem til. Greit reflektert, Bacon.

Lenke til kommentar
Det showet viser egentlig hvor viktig det er at Palmer er president og Bauer er agent, og ikke omvendt.

 

En ting jeg gruer meg litt til er Presiden Alison Taylor. Selv om hun har potensiale til å bli en skikkelig jernkvinne ala frøken Tatcher så tror jeg neppe hun kan matche de tidligere bidragene (bortsett fra Wayne). Kanskje jeg bare er litt kjønnsskeptisk, men Bauer/President-dynamikken har alltid vært viktig.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...