Lawliet Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 I de fleste tilfeller når man skal vise andre yndlingsfilmen sin eller noe sært, blir det hele totalt ødelagt av at den andre sitter og kjeder ræva av seg og stirrer i veggen og ned på gulvet, eller sier "fyfaen det der var lite realistisk da". Sant det, og da spesielt skrekk filmer. Alltid noen som ødelegger stemningen og så sier de etter filmen, "den var jo ikke litt skummel engang!". Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Film bør nytes alene eller sammen med likesinnede. En av grunnene til at jeg går sjelden på kino er idioter som sitter og fikler med mobilen (som LYSER, folkens, den LYSER OPP HELE SALEN), og drittunger som skravler høylytt osv. Bedre å sitte med et par kompiser som liker filmen, eller som i det minste har respekt nok til å følge med frem til den er ferdig. Det siste er et must, selv om det noen ganger kan være vanskelig (hvis man f.eks. ser Date Movie eller noe slikt). Lenke til kommentar
athorb Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hvis en kompis vil ha meg til å se Date Movie må jeg rett og slett revurdere vennskapet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Må sies at det er en deal-breaker ja- Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Epic Movie, derimot... Neida, fy faen de filmene suger. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) 24:Redemption TV-film, som binder sesong 6 og 7 sammen. Absolutt etterlengt for oss 24-fans, vi har jo tross alt måtte lide oss gjennom den kjipe sistesesongen, og deretter vente i evigheter på noe nytt pga. manusstreiken. Historien her er ålreit, med kupplaner, barnesoldater og Jack på leting etter ro i sinnet, og Afrika-settingen og to-timers formatet føles forfriskende etter at serien hadde gått litt på tomgang. Til tross for det har Redemption mer enn nok klassiske 24-øyeblikk, og setter dessuten opp en del spennende plotlinjer til den kommende sesongen. Jeg forventet ikke at dette skulle være på høyde med det beste fra serien, og det er det jo heller ikke, men med tanke på hvor kort tid de har hatt på både skriving og produksjon så er jeg godt fornøyd. Endret 24. november 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 24:Redemption Hva faen...? Elsker jo 24, men denne har gått meg helt hus forbi... Takk for tips! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 9.9/10 hørest jo veldig lovende ut Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hehe, må være verdens beste film i øyeblikket. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Synes den var kjempebra jeg Gleder meg villt til Januar - sesong 7! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 24:Redemption TV-film, som binder sesong 6 og 7 sammen. Absolutt etterlengt for oss 24-fans, vi har jo tross alt måtte lide oss gjennom den kjipe sistesesongen, og deretter vente i evigheter på noe nytt pga. manusstreiken. Historien her er ålreit, med kupplaner, barnesoldater og Jack på leting etter ro i sinnet, og Afrika-settingen og to-timers formatet føles forfriskende etter at serien hadde gått litt på tomgang. Til tross for det har Redemption mer enn nok klassiske 24-øyeblikk, og setter dessuten opp en del spennende plotlinjer til den kommende sesongen. Jeg forventet ikke at dette skulle være på høyde med det beste fra serien, og det er det jo heller ikke, men med tanke på hvor kort tid de har hatt på både skriving og produksjon så er jeg godt fornøyd. Akkurat sett denne selv også. Var faktisk overraskende bra. Gleder meg til denne sesongen starter, da jeg har troen på at den kan bli skikkelig kul. Traileren som er ute har ihvertfall gitt meg blod på tann Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Digger film plakaten til den 24 filmen, minner meg litt på FarCry 2 spillet. De kunne brukt den til spillet! :!: Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Tenkte på det samme sjæl. Spesielt når de måtte gjemme seg for farlige veipatruljer fikk jeg Far Cry 2 assosiasjoner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Har gledet meg til den en stund. Skal kose meg med litt Jack Bauer. Det showet viser egentlig hvor viktig det er at Palmer er president og Bauer er agent, og ikke omvendt. Heldigvis har vi fått en retardert versjon av Bauer ut av det hvite huset irl, mens Palmer er på vei inn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Det showet viser egentlig hvor viktig det er at Palmer er president og Bauer er agent, og ikke omvendt. Heldigvis har vi fått en retardert versjon av Bauer ut av det hvite huset irl, mens Palmer er på vei inn. Haha, det var litt morsomt, og interessant, å lese Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Har gledet meg til den en stund. Skal kose meg med litt Jack Bauer. Det showet viser egentlig hvor viktig det er at Palmer er president og Bauer er agent, og ikke omvendt. Heldigvis har vi fått en retardert versjon av Bauer ut av det hvite huset irl, mens Palmer er på vei inn. Bauah eier. Nesten to år uten Bauer har vært usunt, så Redemption ser jeg virkelig frem til. Greit reflektert, Bacon. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Det showet viser egentlig hvor viktig det er at Palmer er president og Bauer er agent, og ikke omvendt. En ting jeg gruer meg litt til er Presiden Alison Taylor. Selv om hun har potensiale til å bli en skikkelig jernkvinne ala frøken Tatcher så tror jeg neppe hun kan matche de tidligere bidragene (bortsett fra Wayne). Kanskje jeg bare er litt kjønnsskeptisk, men Bauer/President-dynamikken har alltid vært viktig. Endret 25. november 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Og jeg som bare så litt på season 1 fordi dattera hans hadde deilige pupper.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 The Running Man (1987) Kjempebok, kjempefilm. Arnold er som vanlig fantastisk. Det er også Jesse Ventura. En kultklassiker! 9/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Jesse Ventura : Oh how I WISH I could step into the ring and beat that Hogan dude up , Gorilla ! lolz....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå