Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste filmen jeg så var Hancock.

 

Veldig bra og morsom film! En film med Will Smith slår ikke feil denne gangen heller.

 

Filmen handler kort og greit om en superhelt som drikker hele tiden, befolkningen hater ham. Til slutt så får de nok!

Med hjelp av en PR-fyr håper de å snu på ryktet.

 

Mye morsomme kommentarer og morsomme scener. Favoritt scener er der han nevner en superhelt som er en Norsk homo.

 

 

Karakter 5!

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke Shawshank taper seg ved gjensyn. Har sett den noen ganger nå, og den holder seg på 9/10.

Jepp, en skikkelig tier skal man kunne holde på etter mange gjennsyn. Det klarer jeg ikke med Shawshank. En sterk 9er i min bok.

 

Siste filmen jeg så var Hancock.

 

Veldig bra og morsom film! En film med Will Smith slår ikke feil denne gangen heller.

Humor er relativt, så jeg skal ikke klage på at du synst den er morsom, men hva er det som gjør den bra?

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar

Sen to Chihiro no Kamikakushi

 

spirited-away.jpg

 

Something you wouldn't recognize. It's called love.

 

:D:D

Det er ingenting som en fantasifull, fargerik og fantastisk film som dette! Miyazaki er virkelig animasjonverdenens konge, Walt Disney kan gå å legge seg. Jeg hadde ikke forventet at Spirited Away skulle være bedre enn Mononoke, men etter ca en halvtime var det ingen tvil: dette er noe av det mest magiske og vakreste jeg noen sinne har sett! Historien er helt fantastisk, karakterene og universet monumentalt magisk. Fy helvete hvor glad jeg ble i denne filmen. Jeg orker ikke skrive flere superlativer, men jeg må legge til at musikken var gåsehudfremkallende og i herlig samspill med det visuelle. Så utrolig mange herlige sekvenser! Det er slik film skal være, en reise ut til noe helt nytt og spennende. Er du den typen som liker fantasi, magi og lar deg selv ta del i et slikt univers vil dette være en fulltreffer.

 

10/10

 

Top 5-materiale minst, kanskje den beste filmen jeg har sett. Like, you know, ever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...