am3k Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Garfield aka. Garfield, the movie Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 xXx med Vin Diesel... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Home Alone - sjarmerende, men utslitt komedie. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 The School of Rock - forutsigbar og fryktelig kjedelig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 så Duplex i fylla ... husker ikke noe egentlig...tror det var med Ben stiller og Drew Barrymoore Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 så Duplex i fylla ... husker ikke noe egentlig...tror det var med Ben stiller og Drew Barrymoore hehe, jeg så den uten å ha drukket alkohol, ganske bra film egentlig.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Leon... ikke like god som jeg huska den. Kanskje litt hypa i grunn Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Leon... ikke like god som jeg huska den. Kanskje litt hypa i grunn Det finnes ikke dårlige filmer med Gary Oldman Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kill Bill vol.2! kul film... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Lord of the Rings - Two Towers! Skulle bare ha noe og titte på til pizzan - men som vanelig ble det hele. Tror ikke jeg kommer på noe som er så perfeksjonert som LOTR filmene! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 The usual suspects. Fremdeles helt genialt bra. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Crossroads med Britney. (pga. dama) Britney er fin - ok - men filmen var så dårlig at jeg må i terapi tror jeg. *se Hellraiser 5* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Netopp ferdig med å se Out of time med denzel washington. Bra film. 7/10 Lenke til kommentar
gloomyocean Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) The Croenicker With Riddick gjeldst ikke for meg (ræva kvalitet på bilde og text!) 1492. m Geparhd Depaeur-et-eller-annet. Om Coulumbos. Ganske Ok, om noe døll. Hadde nok klart meg uten å ha sett den! Akkurat nå snurrer Bottom. (engelsk serie) søk på www.play.com Får litt bakoversveis av all den volden noen ganger! Addon: hva med de jeg IKKE har sett? jeg har IKKE sett ringens Herre - Return of a King! venter spent på extended utgave! Okei, har den her i DVD-RW, men det er jo i forkrøplet utgave så jeg venter. Endret 26. oktober 2004 av gloomyocean Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Håper du var veldig trøtt eller noe nå! Hellraiser - Bloodline En av de bedre Hellraiser-filmene syns jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 gloomyocean: Så over til det det gjelder, den geniale filmen jeg så i går: Cotton Club er en fantastisk liten blanding av musikal og mafiadrama. Kongen bak rattet er selvsagt Coppola og manusforfatteren er den ikke så ukjente Mario Puzo. Handlingen tar sted rundt den fasjonable nattklubben Cotton Club hvor afroamerikanerne underholder den hvite overklassen hver kveld med dans og musikk. Vi følger gjennom filmen flere menneskeskjebner hvor historiene blir mer eller mindre vevd sammen via nattklubben The Cotton Club. Fabelaktig film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Collateral - Virkelig bra. En god blandig av Heat og The Insider. Stilmessig helt fantastisk. Genial storyline, litt laber på replikksiden. Eurotrip - Ikke helt etter min smak. Likte denne dårlig. Equilibrium - Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: konge! Edit: glemte nesten den beste av de tre: The Good, the Bad and the Ugly. Endret 26. oktober 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hvilken sergio leone vestern liker dere best. A Fistful Of Dollars For A Few Dollars More The Good, The Bad And The Ugly eller ones upon a time in the west. jeg personlig liker den siste, sammen med kill bill 1&2 er ones upon a time in the west den ultimate hevn filmen.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Sammen med kill bill 1&2 er ones upon a time in the west den ultimate hevn filmen.. Hva med filmer som Payback, Rob Roy, Hang em High eller kanskje Mystic River? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå