Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Den alene burde trekke det hele opp til 2 iallefall.For den kroppen som sitter på hu er ikke akkurat tam. REIM! Da var vel Tomb Raider 2 en godfilm Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 50 first dates, synd jeg ikke hadde noen (les: en jente i armkroken), å se den sammen med... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Den alene burde trekke det hele opp til 2 iallefall.For den kroppen som sitter på hu er ikke akkurat tam. REIM! Da var vel Tomb Raider 2 en godfilm Nei, Halle Berry er mer snadder, men de har helt klart spilt på kroppen hennes i catwoman. Bare se på drakten, som viser masse hud, den er tilogmed opprevet på rompen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Du har et poeng, de fokuserte ikke så mye på kroppen til Jolie i TR2. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nei, ikke mye hud å se i Tomb Raider filmene. Egentlig litt synd - siden det er halve moroa. Men kanskje vi får se littegranne i TR3 da! Lov og håpe Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hud er viktig. kanskje AJ viser mer i TR3 som du sier. Hun var jo ikke så ille i Taking Lives NB: Hud kan forekomme Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hm, så ekkelt Uansett, "Fargo" på Tv2 akkurat. Genial - dog en smule spesiell film! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Så faktisk Fargo for første gang jeg også. Var ganske morsomt, men som du sier, en smule spesiell Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Idag så eg SAVIOR! Det er en meget bra film. 8/10 Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 The Rock knall film.. sett den flere ganger Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Fargo - nok en fantastisk film fra Coen brødrene. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 The Girl Next Door. En film du enten hater eller elsker. Jeg elsker den Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 The Girl Next Door. En film du enten hater eller elsker. Jeg elsker den jeg elsket den også. 90% pga. Elisha Cuthbert Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hihi. Tror nok det var derfor for meg og Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Så "Dodgeball" i går, en virkelig perle av en komedie. Ben Stiller er genial som pumpet treningsmagnat med konebankerbart og tysk popartist-hår. Men, noe av det beste (imho) var de små statistrollene til David Hasselhoff og Chuck Norris, brilliant! Om du likte filmer som Dum&Dumber og Ace Ventura vil du simpelthen elske Dodgeball. 1 time og 30 minutter med små og store lattersalver. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dodgeball er utrolig morsom ja. Husker godt da Hasselhoff kjefta opp det tyske laget fordi de tapte, holdt på å falle ut av kinostolen jeg. Selv så jeg mumien vender tilbake i natt. Syntes den var helt grei, litt vel brutal til å være en slags barnefilm kanskje. Men ellers ok. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Equilibrium - faktisk en kurant action-film som ikke er helt meningsløs. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Selv så jeg mumien vender tilbake i natt. Syntes den var helt grei, litt vel brutal til å være en slags barnefilm kanskje. Men ellers ok. Så den i natt jeg også. Den var skyld i at jeg kom 2 timer for sent til forelesningen i dag, og at jeg dro hjem to timer før Grei nok film egentlig, og de vesle apene var veldig morsomme Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) *snip* Endret 25. oktober 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå