Mushaboom Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tupac Shakur: Thug AngelTupac Shakur: Thug Immortal Biggie and Tupac Var det ikke Biggie som "arangerte" drapet på 2pac? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Driver på med alle Rocky-filmene nå. Jeg og et par kompiser.. har kommet til Rocky II nå. Geniale filmer! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Starsky & Hutch Meget bra komedie Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Var det ikke Biggie som "arangerte" drapet på 2pac? Det er iallfall èn av mange teorier, men tror ikke vi skal ta den diskusjonen her. Siste filmene jeg så var: Heat - en storslagen, original og flott krim-drama-film, med både gode action-scener og skuespillprestasjoner. The Man Who Wasn't There - en glimrende, vittig og ikke minst meget intelligent film noir. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nyfilmatiseringen av Peter Pan. Den likte jeg utrolig nok. Veldig godt også. Fantastisk vittig hvordan karakterene kommuniserer og reagerer. Jeg tipper Hogan jobba mye med det, samt skuespillerne naturligvis, men det kom masse vidunderlige, komiske øyeblikk til gjengjeld. Utrolig dyktige var barnene i hvert fall. Hook var også fenomenal. For underholdningens skyld så var dette nydelig materiale. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Johnny English Jævli arti film Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Dawn of the Dead - Den nye versjonen. Jeg likte den veldig godt, var veldig skummel . Overraskende slutt. The Perfect Score - Typisk amerikansk high school/college film. Alle blir sammen og masse "dyp" filosofering... Fryktelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dawn of the Dead (2004) - helt grei, forferdelig look, litt for polert. The Whole Ten Yards - Morsom oppfølger, men ikke like morsom som den første. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Så nettopp the Fabulous Baker Boys på TV 2. Alldeles grusomt kjedelig.. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 House of Flying Daggers (Flyvende Dolker) Fantastisk bra film og helt nydelig. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Collateral - stilig og stemningsfull, men ikke så god som noen av Michael Manns tideligere filmer - som f.eks. Heat. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg så akkurat The Recruit - eller Første Oppdrag som den heter på norsk. Al Pacino og Colin Farrel. Pacino som CIA-spion/lærer, og Farrel som rekrutt. Jeg likte faktisk den filmen, ikke ofte man ser spion-filmer lenger, og denne var både interessant, spennend, overaskende og proppa av bra (Pacino) skuespill. Så den anbefaler jeg gett... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tupac Shakur: Thug AngelTupac Shakur: Thug Immortal Biggie and Tupac Var det ikke Biggie som "arangerte" drapet på 2pac? hmm.. det sies masse. mange sier at det var B.I.G og noen sier at det var Suge Knight.. Hvem vet. men en ting jeg vet er at 2pac er verdens beste rapper! Den siste filmen jeg så er Eurotrip.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvis du ser biggie and tupac så vil du se at det er tegn på at det er suge knight og politi innblandet i det hele. Anyways idag så eg en av mine største favoritt film. Aliens (aliens 2) det er mange år siden eg sist så den og den var bare konge. Så noen ting som eg ikke hadde lagt merke til før. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja det er faktisk en av mine absolutte favoritter også. Iallefall den beste i Alien serien. Virker som alt James Cameroon tar i blir til gull [The Abyss, terminator 2, titanic, true lies, aliens osv] Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 True Lies? Så den igjen her om dagen...og fyttigrisen for en møkkafilm! Jeg lo så tårene trillet av alle de fryktelige replikkene og de forferdelige skuespillerprestasjonene. Uff... Menwhatever The Elephant Man. Noe av det mest rørende jeg har sett. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Gothika . Bra film, litt småskummel. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Mumien Vender Tilbake Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Siste jeg så var Once Upon a Time in the West. Knallbra nok en gang fra Sergio Leone. Den må bare sees. I mine øyne overgår den siste filmene i dollars-triologien også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå