Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Er digg å være alene om å elske en film.

 

Hvilken film er du alene om å digge? Ihvertfall i følge din IMDb vote history er alle de høye karakterene satt på filmer som er elsket av de fleste. (IMDb topp 250 materiale).

 

Bare nysgjerrig.

 

Værsåsnill og ikke bland inn matretter - jeg sier at det er kult å like/elske noe ikke alle liker - å skille seg ut - i dette tilfellet er det ikke en spesiell film jeg elsker alene.

 

Ikke nødvendig å ta det helt ordrett da. Er man alene om å elske en film i vennekretsen kan det være digg nok bare det.

 

Du har et poeng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke helt forstå ordleggingen din.

 

Du sier du ikke mente det var en film du var "alene" om å elske, men heller generelt at det var kult/digg å like en film ikke alle liker.

 

Men samtidig støtter du poenget til Infenso om at han mente at du var alene i mindre grupper som f.eks en vennekrets.

 

Men samme kan det egentlig være. Jeg regner med jeg ikke vil få noe svar fra deg om hvilken film du "alene" liker.

 

... uansett synes jeg folk tar ting litt for personlig og går i defence-mode så fort noen kommenterer innlegget deres. Er dere ikke her for å ytre meningene deres og å høre andres meninger?

Endret av Thantophobia
Lenke til kommentar
Die Hard 4.0

 

Datahacking, action og knall humor gjør dette til finfin lørdagsunderholdning. 8/10

 

HD har så stor betydning når det gjelder filmen for min del. Første gang jeg så den, tenkte jeg det lå rundt 7/10 men etter å ha sett den en fredagskveld med noen venner på blu ray 1080p + 5.1 surround system; kunne jeg ikke tenke mindre enn 9/10. Fantastisk opplevelse.

Lenke til kommentar
Die Hard 4.0

 

Datahacking, action og knall humor gjør dette til finfin lørdagsunderholdning. 8/10

 

HD har så stor betydning når det gjelder filmen for min del. Første gang jeg så den, tenkte jeg det lå rundt 7/10 men etter å ha sett den en fredagskveld med noen venner på blu ray 1080p + 5.1 surround system; kunne jeg ikke tenke mindre enn 9/10. Fantastisk opplevelse.

 

Er sånn med mange filmer for min del og. Får vel prøve i blu-ray en gang.

Lenke til kommentar

Vell jeg bestemte meg å leie en film idag og etter 30 min med leting fant jeg en film : April fools day(2008) altså den nyeste. Og under en time viste jeg allerede alt, herregud for en forutsigbar film og mangen tragiske øyeblikk som rett og slett ikke holdt vann. en film basert på en syltynn historie og er ikke verdt cd'en de brente den på.

Lenke til kommentar
Vell jeg bestemte meg å leie en film idag og etter 30 min med leting fant jeg en film : April fools day(2008) altså den nyeste. Og under en time viste jeg allerede alt, herregud for en forutsigbar film og mangen tragiske øyeblikk som rett og slett ikke holdt vann. en film basert på en syltynn historie og er ikke verdt cd'en de brente den på.

 

Det kunne jeg forutse bare å se på coveret. Man kan lett se på coveret om det er møkka film eller ikke!

Lenke til kommentar
Vell jeg bestemte meg å leie en film idag og etter 30 min med leting fant jeg en film : April fools day(2008) altså den nyeste. Og under en time viste jeg allerede alt, herregud for en forutsigbar film og mangen tragiske øyeblikk som rett og slett ikke holdt vann. en film basert på en syltynn historie og er ikke verdt cd'en de brente den på.

 

Det kunne jeg forutse bare å se på coveret. Man kan lett se på coveret om det er møkka film eller ikke!

Enig der.

 

Styrer som regel unna face-blur. Da vet man at filmen lever mye på den ene overbetalte skuespilleren.

Lenke til kommentar

Once Upon a Time in America

Da har jeg endelig tatt meg tid til å se Leones nesten fire timers lange gangster-epos. For en film! Den er visuelt sett nydelig, inneholder utrolig musikk og historien blir aldri uinteressant. Filmen er svært brutal og legger ikke skjul på noen av underverdenens mørke sider. Jeg ble bergtatt av dette episke mesterverket, og denne kommer garantert til å få en svært høy plassering på topplisten min etterhvert.

 

 

10/10

 

once1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...