nr.4 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Enig sanoj_20. Alle burde komme med en liten (mer eller mindre informativ) kommentar. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Robin Hood Aner du hvor mange ganger denne Robin Hood-fyren har vært på film? Jeg mister tellinga. Hvilken filmatisering så du? Hvordan likte du den? Det burde innføres påbud om å si litt om hva en synes om filmen man nettopp så, slik at denne tråden blir litt mindre nytteløs enn den allerede er. Man trenger ikke å skrive en anmeldelse... kanskje ikke noe konstruktiv i det hele tatt, men jeg ser ærlig talt ikke poenget i å simpelthen føre én tittel. Hvilken hensikt har vel det? (Sikter ikke til noen spesielle her.) Det var den med costner, liker den jeg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Så en dokumentar film om drapene på Notorious BIG og 2pac. Var....litt kjedelig men interresant. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Så Hannibal sist. På langt nær ikke like god som nattsvermeren men en ganske "ok" film. Sluttscene; *Grøsse ved tanken* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 anaconda Irriterende slutt. Var en del teite ting i filmen, men den var litt gøy fordi. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Die Hard 2 - god action-film. Endret 23. oktober 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Irriterende slutt. Var en del teite ting i filmen, men den var litt gøy fordi. Fordi hva? Forrige film jeg så var Star Wars IV. Har akkurat kjøpt den Star Wars-boksen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Retroactive. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Irriterende slutt. Var en del teite ting i filmen, men den var litt gøy fordi. Fordi hva? Forrige film jeg så var Star Wars IV. Har akkurat kjøpt den Star Wars-boksen. allikevel mener jeg... syntes det var ganske god underholdning, derfor likte jeg den litt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Så American Pie: The Wedding i natt. Var ganske underholdende synes jeg, mye takket være The Stiffmeister :!: Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Så 'Den som frykter ulven' nettop edit: Så en dokumentar film om drapene på Notorious BIG og 2pac. Var....litt kjedelig men interresant. På TV? Eller på dataen? .. Og husker du navnet? Endret 23. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Så en dokumentar film om drapene på Notorious BIG og 2pac. Var....litt kjedelig men interresant. .. Og husker du navnet? Lurte jeg litt på òg. Det er vel uhorvelig mange dokumentarer om drapene på de to? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Så en dokumentar film om drapene på Notorious BIG og 2pac. Var....litt kjedelig men interresant. .. Og husker du navnet? Lurte jeg litt på òg. Det er vel uhorvelig mange dokumentarer om drapene på de to? Jaha.. Jeg har bare lest om det i Daglabladet Magasinet jeg Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 "the shipping news" sånn helt greit en på en lørdag ettermiddag Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Så min signerte Team Antonsen Live DVD! - Dritbra Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Jaha..Jeg har bare lest om det i Daglabladet Magasinet jeg Alle disse dokumentarene handler iallfall om drapene på dem begge (de to første mest om Tupac, but still): Tupac Shakur: Thug Angel Tupac Shakur: Thug Immortal Biggie and Tupac Endret 23. oktober 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Biggie and Tupac Var denne eg så ja. 2 filer på pc'n. Har mange digge hiphop dokumentarer. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tigerland. En nokså god film. Så full metal jacket hin dagen og den var en god del bedre. Men verdt å se. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Har akkurat sett Basic. En smule forvirrende, men jeg likte filmen veldig godt. Terningkast 5 fra meg Lenke til kommentar
zebe Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Band of Brothers, Men det er en serie da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå