Acrid Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hoho, kongefilm! Så Ichi the Killer for n'te gang i går. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har nettopp sett Les Choristes på kino. FOR en film! Storkoste meg gjennom hele, aldri et kjedelig øyeblikk! Sangstemmene til guttene imponerte virkelig, jeg fikk frysninger flere ganger. Det eneste negative er vel at den var veldig, veldig lik School of Rock (handlingen er nesten klin lik). Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Så monstertorsdag for andre gang Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Audition. Den nåle- og amputasjonsscenen var flott. Flere andre også. Ellers er jeg litt usikker. Jeg er ikke så kjent i den ligaen, men det var som en voldelig Lynch-film som ikke inviterte til tolking. Det blir i så fall å se den igjen, uten at det er noe jeg kommer til å gjøre med det første. Men det var en fin film egentlig. Tror jeg da. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Audition er en fantastisk film! Liker at de første 3/4 av filmen har et seigt tempo. Det er nesten ingenting som skjer... Og så begynner det å bli creepy før ting sklir helt ut! "Kiri kiri kiri" anyone? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Full Metal jacket (genial film, en av de beste jeg har sett) The Bourne Supremacy (også en god film, likte du 1'eren vil jeg anbefale å se 2'eren) Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Rediger vekk spoilers da, El-Hadji. spoilers? Er det bare jeg som ikke er helt med? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Rediger vekk spoilers da, El-Hadji. spoilers? Er det bare jeg som ikke er helt med? Posten din om hva som skjer i Kill Bill 2. Redigér det vekk, det er flere som ikke har sett den, og det er utrolig kjipt hvis du avslører ting. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 det du sa om kill bill 2 kan tolkes som en spoiler.. jeg har unnlatt å fortelle samboern min akkurat det, fordi det bare må sees.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Chris Rock - Bigger & Blacker. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 det du sa om kill bill 2 kan tolkes som en spoiler..jeg har unnlatt å fortelle samboern min akkurat det, fordi det bare må sees.. oki, skal ikke gjøre det igjen, har fjernet det nå, håper jeg ikke ødela for noen.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Aceventura 2 en morsom film. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 bring it on again,.. rar film.. eneren er bedre Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Mystic River... Endret 22. oktober 2004 av So Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 maraton med starwars episode 4,5 og 6 kozzzzzzzzz Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg fikk sett alle disse i dag/kveld. Fantastisk mye flott. Caravan, Dag Mørk. Anolit, Stefan Faldbakken. Franks prolaps, Bård Breien. Houdinis hund, Sara Johnsen. Mors lille Ole, Katarina Launing. Radiobingo, Solveig Melkeraaen. Stille landskap, Rahman Milani. Tom & Gry, Jarl Holstad. Operasjon BM72, Espen Vidar. Regjeringen Martin, Roar Uthaug. Taxi til Båtsfjord, Per Ivar Jensen. Broen, Hisham Zaman. Aurora Borealis, Lisbeth Dreyer. Solitaire, Thor Bekkavik. Loose Ends, Stig Svendsen. Utsikt fra et vindu, Marianne Østengen. De er å finne, sammen med sytten andre, i denne fabelaktige DVD-utgivelsen. Dobbeldisk altså. Disk 1 var flott den òg, men nummer to var fullstendig nydelig. Utrolig mye fin film. Spesielt Houdinis Hund og Regjeringen Martin. Jeg blir livredd av å tenke på at... 1. ...filmverdenen er jævla stor. 2. ...Norge bare er en supermikroskopisk del av denne jævlig store filmverdenen. 3. ...filmverdenen har vært oppegående i ca. 100 år. 4. ...DVD-ene kun var fylt med filmer fra Norge. 5. ...DVD-ene kun var fylt med korte filmer fra Norge. 6. ...DVD-ene kun var fylt med korte filmer fra Norge fra året 2003. 7. ...DVD-ene kun var fylt med en brøkdel av korte filmer fra Norge fra 2003. 8. At det er et jævlig overdimensjonert lass jævlig fantastiske filmer jeg ikke har sett og aldri får se. Jeg blir gal. Endret 23. oktober 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Så et par filmer her om dagen i militæret: Lost Highway Meet the Feebles Evil Dead II Shaolin Soccer Story of Ricky (aka Ricky-Oh) Death Race 2000 Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Robin Hood Aner du hvor mange ganger denne Robin Hood-fyren har vært på film? Jeg mister tellinga. Hvilken filmatisering så du? Hvordan likte du den? Det burde innføres påbud om å si litt om hva en synes om filmen man nettopp så, slik at denne tråden blir litt mindre nytteløs enn den allerede er. Man trenger ikke å skrive en anmeldelse... kanskje ikke noe konstruktiv i det hele tatt, men jeg ser ærlig talt ikke poenget i å simpelthen føre én tittel. Hvilken hensikt har vel det? (Sikter ikke til noen spesielle her.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå