someOen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Slither Ganske morosam film. Ikkje veldig skummel, men det er kanskje ikkje meiningen heller. Handlingen involverer ALIENS og SNEGLER SOM KRYPER INN I KJEFTEN TIL FOLK. Veldig gørrete. Sjekk den ut. 7/10 Endret 7. oktober 2008 av someOen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg fant den filmen trist jeg. Makkan til dårlig. Selv om noen *likebole* skuespillere er med i filmen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 En original storyline som er proppet av kreativitet og originale (ja, igjen) idéer, ja takk! Og det var akkurat det vi ble servert. Ikke så rart, når originalhistorien er skrevet av Neil " The Sandman" Gaiman. Og ja, filmen er meget bra - sine eksplosjoner til tross. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har ikke sett en så sprø og lekende De Niro siden Brazil. Stardust var en solid film Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 *likebole* Skodespelarar som liker å bole? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det tok meg litt tid, men jeg tror han mener "som en skål", altså "like a bowl". Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det tok meg litt tid, men jeg tror han mener "som en skål", altså "like a bowl". Tenk fransk. Like ablez. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det tok meg litt tid, men jeg tror han mener "som en skål", altså "like a bowl". Tenk fransk. Like ablez. Unnskyld, hva? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Indy 4 Dette var jo dust. Hadde den blitt laget på 80-tallet så kunne jeg gått med på det, men i disse dager kan vi ikke ha folk som faller ned en mange hundre meters foss og overlever. For ikke å snakke om kjøleskapet. 2 av 4 stjerner Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Indy 4Dette var jo dust. Hadde den blitt laget på 80-tallet så kunne jeg gått med på det, men i disse dager kan vi ikke ha folk som faller ned en mange hundre meters foss og overlever. For ikke å snakke om kjøleskapet. 2 av 4 stjerner Jeg hadde ingen problemer med filmen, utenom dens bruk av CGI. Filmen holdt seg tro til de andre filmene på alle punkter, særlig det "overdrevet" som du ikke likte. Indiana er den sanne "Fantasi verden" som filmer skal trekke oss inn i der vi slepper løs være verdens problemer og har det gøy. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 CGI-bruken skuffet meg. Spielberg hadde lovt en mer old-school tilnærming til actionscenene, men der svikten han. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Indy 4Dette var jo dust. Hadde den blitt laget på 80-tallet så kunne jeg gått med på det, men i disse dager kan vi ikke ha folk som faller ned en mange hundre meters foss og overlever. For ikke å snakke om kjøleskapet. 2 av 4 stjerner bruker vi stjerner også nå, jeg kovnerter dine 2 av 4 stjerner til 3.5/10 så vanlige mennesker som ikke er høye på pæra også forstår det Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 The Deer Hunter En utrolig sterk film som viser Vietnamkrigens grusomheter og ødeleggelser. Filmen starter lykkelig med skildringer av vennskap og ekteskap, før vi blir kastet inn i Vietnamkrigens forferdelige virkelighet. Vi følger karakterenes mentale nedbrytning og får skildret de psykologiske, sosiale og fysiske effektene krig kan ha på et menneskesinn. Skuespillerne lever utrolige gode rolletolkninger som er med på å gi filmen dens enorme troverdighet. Theme-sangen Cavatania var utrolig vakker, og i samspill med utrolige scener frembringte den frysninger mer enn en gang. Da filmen var over ble jeg bare sittende å stirre på teksten og nyte musikken. Jeg ville ha en film som gjorde inntrykk på meg, og det fikk jeg! En sterk og rørende film som virkelig fortjener å bli omtalt som en klassiker. 9/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bra du likte den! The Deer Hunter overgår The Godfather synes jeg, dog den overgår ikke Godfather Part II. Det er slik: Godfather: 9/10 Deer Hunter: 9.5/10 Godfather Part 2: 10/10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg hadde ingen problemer med filmen, utenom dens bruk av CGI. Filmen holdt seg tro til de andre filmene på alle punkter, særlig det "overdrevet" som du ikke likte. Det var det som var problemet mitt, at den holdt seg tro til en type film som man ikke kan lage lenger. Back to the Future hadde aldri slått an i 2008, og kanskje ikke Raiders heller. Hadde denne filmen kommet ut sammen med resten så hadde den ikke følt så malplassert, men så lenge etterpå virker det mer som et forsøk på å fange nostalgien til de som husker de gamle filmene framfor å stå på egne bein. Hvis en helt klarer å overleve et fall fra flere hundre meter (tre ganger!), falle 5-6 meter opp til flere ganger og aldri bli skadet, for ikke å snakke om kjøleskapsscenen, for deretter å komme i en standard fistfight, så ødelegger det spenningen. En film må være konsekvent i farene for at det skal bli spennende. Det var også litt for mange "meh"-øyeblikk, som da han mistet geværet og det skjøt skurken i foten, eller da Shia og Mac løp mot elven mens 7 topptrene soldater skjøt på dem med AKer og alle traff bakken ca 2 meter foran dem, som gjør det hele litt kjedelig. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bra du likte den! The Deer Hunter overgår The Godfather synes jeg, dog den overgår ikke Godfather Part II. Det er slik: Godfather: 9/10 Deer Hunter: 9.5/10 Godfather Part 2: 10/10 Ja, den rangeringen kan jeg si meg veldig enig i. Nå skal jeg til med en annen av dine favoritter, nemlig Eyes Wide Shut. Har troen på denne selv om jeg har også har hørt mye dårlig om den. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Indy 4Dette var jo dust. Hadde den blitt laget på 80-tallet så kunne jeg gått med på det, men i disse dager kan vi ikke ha folk som faller ned en mange hundre meters foss og overlever. For ikke å snakke om kjøleskapet. 2 av 4 stjerner bruker vi stjerner også nå, jeg kovnerter dine 2 av 4 stjerner til 3.5/10 så vanlige mennesker som ikke er høye på pæra også forstår det 2 av 4 blir vel 5/10? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Man kan ikke oversette 4erskalaen, fordi den er så enkel og perfekt. Veldig bra, bra, dårlig, veldig dårlig. Mer trenger man ikke så lenge man bare vil vite hva jeg synes om den. Skal man først begynne med rangering og slikt så er 10ern bedre, men jeg så Indy 4 og tenkte "dårlig". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bra du likte den! The Deer Hunter overgår The Godfather synes jeg, dog den overgår ikke Godfather Part II. Det er slik: Godfather: 9/10 Deer Hunter: 9.5/10 Godfather Part 2: 10/10 Ja, den rangeringen kan jeg si meg veldig enig i. Nå skal jeg til med en annen av dine favoritter, nemlig Eyes Wide Shut. Har troen på denne selv om jeg har også har hørt mye dårlig om den. God fornøyelse! Selv om mange her inne sier den er crap, så ignorer det og se den, et virkelig mesteverk, er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå