Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det blir laget en film om hvor dum Palin er; makan til større drittkjærring har jeg ikke sett på lenge. Hun er jo helt blåst i hodet - får nøye meg med de imitasjonene som allerede er lagt ut på Youtube. Skjønner ikke helt på hva McCain tenker på her, men tydeligvis har han en greie for yngre damer, gamle grisen. Sorry for avsporing, Dottenpus, det er fredag og er egentlig i godt humør. Måtte ut med litt frustrasjon.

Lenke til kommentar
“Mein Führer, I Can Walk!” Jeg ELSKER Dr. Strangelove

Kubrick er konge. Eyes Wide Shut må du se, filmen er særs bra, samt at Cruise og Kidman er veldig gode i filmen. Kidman er for øvrig jækla digg i filmen, de få gangene jeg har sett henne i film. Blond, lang og digg, enkelt og greit.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Kubrick er konge. Eyes Wide Shut må du se, filmen er særs bra, samt at Cruise og Kidman er veldig gode i filmen. Kidman er for øvrig jækla digg i filmen, de få gangene jeg har sett henne i filmen. Blond, lang og digg, enkelt og greit.

 

Var innlegget rettet mot meg?

 

Jeg har sett Eyes Wide Shut, og liker det meste av Kubrick.

Lenke til kommentar

"Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

 

"Mr. Staines: He changed it when he became a citizen. Used to be Merkwürdigeliebe.

Buck: Well, a Kraut by any other name, uh Stainesey?"

 

"Buck: Gee, I wish we had one of them doomsday machines. "

 

Du skal se lenge etter en film som tar krig så på kornet. Den kaller seg en komedie, men man trenger ikke se den mer enn et par ganger før man gråter over hvor virkelig den faktisk er. Som å påpeke at himmelen er blå, bare at det ikke får katastrofale følger som resultat.

Lenke til kommentar
Eyes Wide Shut! Perfeksjon! I LOVE IT!

 

Hvordan kan det være perfeksjon når du bare gir filmen 9?

 

"Bare 9" ? Jeg har senere gitt den en 9.99999/10 forresten. Ved andre visning blir den hopefully en 10er. Vil ikke trekke heelt opp til 10 fordi jeg bare har sett den en gang, og vil se igjen for å gi 10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...