robB Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Filmen jeg sist så var Bean. Sitt den mange ganger før, men den er alltid like god Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Vi så Shrek på skolen idag Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sykkeltyvene. Og ikke før nå? Jeg føler jeg ser tidenes beste film annehver dag. Det er også den eneste filmen fra før 1950 som jeg har elsket uten å måtte ta hensyn til tidsperioden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det er også den eneste filmen fra før 1950 som jeg har elsket uten å måtte ta hensyn til tidsperioden. Du skal ikke ta hensyn til sånt, min venn. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Fikk Mors Elling og Basic i posten i dag. Så Mors Elling for første gang, og synes det var en ganske grei film. Ikke like morsom som forgjengeren (eller kanskje jeg skal si etterfølgeren), men alt i alt en god film etter min mening. Basic sparer jeg til i morgen. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Siste jeg så var troja.. Uff jeg misliker bare brad pitt desto mer jeg ser jeg ass.. han er utrolig kjedelig og monotom! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 starsky and hutch kjempe morsom må eg si masse bra musikk og fete biler Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 starsky and hutch kjempe morsom må eg si masse bra musikk og fete biler Enig med deg. Skikkelig artig film Selv så jeg Indiana jones, paktens ark eller hve den heter. Den første filmen i trilogien hvertfall. Makan til film skal man lete lenge etter. Humor action og spenning gjennom hele filmen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Full Metal Jacket. Elsker Kubrick, og dette er min favoritt film innen krig-sjangeren (den slår Apocalypse, Platoon, Das Boot, osv). Hele den første timen, og scenen med sniperen er bare så perfekt at jeg glemmer at jeg ser på film og føler at jeg er der med dem. (Ikke ulikt Das Boot) føler man at man er der med dem, man føler smerten og hvor forferdelig krig er. Et mesterverk. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Siste filmen jeg så var The Bourne Supremacy som jeg så tidligere i dag... Faktisk bedre enn forventet og en del bedre enn #1, etter min mening ihvertfall... Bør kanskje få lest bøkene snart heh Lenke til kommentar
am3k Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 National Security Noe skuffet, men greit skuring. Lett håpløs form for humor, Martin Lawrence gjør en mye bedre figur i Bad Boys filmene. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Så nettopp HONEY. Likte den. Jessica alba is such a hottie! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Full Metal Jacket.Elsker Kubrick, og dette er min favoritt film innen krig-sjangeren (den slår Apocalypse, Platoon, Das Boot, osv). Hele den første timen, og scenen med sniperen er bare så perfekt at jeg glemmer at jeg ser på film og føler at jeg er der med dem. (Ikke ulikt Das Boot) føler man at man er der med dem, man føler smerten og hvor forferdelig krig er. Et mesterverk. Helt enig. Siste jeg så var vel "The third man". Kvalitetsfilmer på Esso da Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det er også den eneste filmen fra før 1950 som jeg har elsket uten å måtte ta hensyn til tidsperioden. Du skal ikke ta hensyn til sånt, min venn. Nei, det gjør jeg ikke heller. Men det er en større prestasjon å trollbinde publikum med en gammel stumfilm enn med den siste millionfilmen fra Hollywood. Irrelevant for oss dog. Tror jeg. (Ikke det at det var stumfilm.) Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 School Of Rock er blitt en av mine favoritt-filmer, så faktik filmen igjen i går, med audio-commentary, HELE filmen, der kun jack black å regissøren står for kommentarene, gikk faktisk mye fortere enn hva jeg hadde antatt det kom til å ta Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg så Johnny Vang og Kill Bill 2 i går. Johnny var ganske morsom egentlig, og kill bill 2 rocka edit: yay, 700 innlegg, på tide å få et liv? Sladda info om filmen. Endret 22. oktober 2004 av El-Hadji Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Rediger vekk spoilers da, El-Hadji. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå