Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så AvP i går. Hollywoord-movie to da maxxx!

 

Kan ikke japan begynne å lage filmene i stedentor... De lager i alle fall gode filmer.!

 

:roll:

Blir litt feil å si at alle japanske filmer er gode mens alle amerikanske er hollywood. Tarentino, Lynch, Kauffman lager alle filmer i Hollywood, men Japan lager plenty med teite politifilmer (og andre typer filmer).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kauffman lager alle filmer i Hollywood

Er det Charlie du mener? Han "lager" ikke filmer i samme forstand som Tarantino og Lynch. Han bare skriver og produserer. Dessuten bærer han mer Hollywood preg enn både Tarantino og Lynch.

Lenke til kommentar
Kauffman lager alle filmer i Hollywood

Er det Charlie du mener? Han "lager" ikke filmer i samme forstand som Tarantino og Lynch. Han bare skriver og produserer. Dessuten bærer han mer Hollywood preg enn både Tarantino og Lynch.

Det stemmer at han ikke "lager" filmene, men han spiller en stor rolle i filmene fordetom. Om han er "hollywood" eller ikke bryr jeg meg fint lite om, bare filmen er god.

Lenke til kommentar

Jeg synes også Zoolander var elendig.

 

Men så tenkte jeg meg litt om i ettertid, og så den igjen. Og enda en gang. Så var den bare genial!

Hadde nok bare en dårlig dag den første gangen. Ens sinnsstemning før/under en filmopplevelse kan ofte slå feil ut for filmen, iallfall for min del.

 

 

Oppsummering: Zoolander rocker.

 

 

Siste filmen jeg så var Kung pow, for ørtende gang. DET er en hysterisk morsom film.

I mean, crap man, that's like his stomach-plug lying on the ground back there!
Lenke til kommentar

on topic: så sagnet om Gisle sursson på skolen.. uff.. utrooolig booring. boka var OK, men tror rett og slett det var en av de dårligste filmatiseringene jeg har sett! noensinne..

 

Off topic: Zoolander er rettogslett en genial film.. Meningsløs! tja, sant nok, men fortsatt hysterisk morsom! i allefall for oss med litt "alternativ" (evt. dårlig) humor :p !

 

:dontgetit: *magnum på alle dere ueninge!* :D

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...