diversity Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Old School.. Grei nok film... Lenke til kommentar
duda Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Den grønne mil nydelig film. tror ikke den trenger så mye omtale. den filmen er så trist. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Lethal weapon 3 i går kveld... Fant ut at NRK 2 ikke viste den utvidede versjonen, så jeg satte på DVD'en i stedet Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Så AvP i går. Hollywoord-movie to da maxxx! Kan ikke japan begynne å lage filmene i stedentor... De lager i alle fall gode filmer.! Lenke til kommentar
6RoadDogg9 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Såg White Chicks i går, bra komedie som anbefales: http://www.imdb.com/title/tt0381707/ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Så -Human Traffic i går, men falt ikke helt i smak. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Så AvP i går. Hollywoord-movie to da maxxx! Kan ikke japan begynne å lage filmene i stedentor... De lager i alle fall gode filmer.! Blir litt feil å si at alle japanske filmer er gode mens alle amerikanske er hollywood. Tarentino, Lynch, Kauffman lager alle filmer i Hollywood, men Japan lager plenty med teite politifilmer (og andre typer filmer). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Kauffman lager alle filmer i Hollywood Er det Charlie du mener? Han "lager" ikke filmer i samme forstand som Tarantino og Lynch. Han bare skriver og produserer. Dessuten bærer han mer Hollywood preg enn både Tarantino og Lynch. Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Stuck On You 3/6 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Agent Cody Banks.. litt dårlig film.. måtte sees pga Harald Swart Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Kauffman lager alle filmer i Hollywood Er det Charlie du mener? Han "lager" ikke filmer i samme forstand som Tarantino og Lynch. Han bare skriver og produserer. Dessuten bærer han mer Hollywood preg enn både Tarantino og Lynch. Det stemmer at han ikke "lager" filmene, men han spiller en stor rolle i filmene fordetom. Om han er "hollywood" eller ikke bryr jeg meg fint lite om, bare filmen er god. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Så "Dødlig Våpen 3" (moro som alltid men de to første er bedre), American Psycho (Tror jeg skjønte den men ikke 100% sikker) og The Ninth Gate. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Zoolander - om de forsøker å angripe modell- og motebransjen ved å spille totalt hjernedøde, gjør de en katastrofal jobb. Morsom er den heller ikke. Lethal Weapon 3 - om ikke før, så skulle de gitt seg etter denne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Zoolander - om de forsøker å angripe modell- og motebransjen ved å spille totalt hjernedøde, gjør de en katastrofal jobb. Morsom er den heller ikke. En kritisk og slående dokumentar om hvordan livet er som supermodell... Eller bare en hysterisk morsom film? What is this, a center for ants? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Zoolander - om de forsøker å angripe modell- og motebransjen ved å spille totalt hjernedøde, gjør de en katastrofal jobb. Morsom er den heller ikke. Lethal Weapon 3 - om ikke før, så skulle de gitt seg etter denne. Helt uenig med deg på begge punkter. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg synes også Zoolander var elendig. Men så tenkte jeg meg litt om i ettertid, og så den igjen. Og enda en gang. Så var den bare genial! Hadde nok bare en dårlig dag den første gangen. Ens sinnsstemning før/under en filmopplevelse kan ofte slå feil ut for filmen, iallfall for min del. Oppsummering: Zoolander rocker. Siste filmen jeg så var Kung pow, for ørtende gang. DET er en hysterisk morsom film. I mean, crap man, that's like his stomach-plug lying on the ground back there! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Zoolander - om de forsøker å angripe modell- og motebransjen ved å spille totalt hjernedøde, gjør de en katastrofal jobb. Morsom er den heller ikke. Lethal Weapon 3 - om ikke før, så skulle de gitt seg etter denne. Helt uenig med deg på begge punkter. And still, somehow, we make it work. Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) on topic: så sagnet om Gisle sursson på skolen.. uff.. utrooolig booring. boka var OK, men tror rett og slett det var en av de dårligste filmatiseringene jeg har sett! noensinne.. Off topic: Zoolander er rettogslett en genial film.. Meningsløs! tja, sant nok, men fortsatt hysterisk morsom! i allefall for oss med litt "alternativ" (evt. dårlig) humor ! *magnum på alle dere ueninge!* Endret 19. oktober 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 1963-filmatiseringen av Lord of the Flies. Fin den. Litt kort dog. Tidsbegrepet mitt var heller ikke helt solid, og jeg skylder vel på filmen. Hvor lenge ca. var ungene på øya? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 En kritisk og slående dokumentar om hvordan livet er som supermodell... Så det heller som et angrep, enn en skildring av mote- og modellbransjen. Tok tydeligvis helt feil her, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå