CypheroN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jesse James er lang film med mye karakteroppbygging. Ga den 6/10 fordi den er veldig bra men litt for langtrukken og det blir i lengden litt kjedelig å se folk sitte å spise rundt et bord. Tror jeg skal ta en rewatch om en stund, for den er egentlig bedre enn jeg ga. Endret 5. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Filmen er veldig bra, men kjedelig? Og hvordan kan en veldig bra film få 6/10? Et snodig innlegg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Alle mine innlegg er snodig. -- Filmen er bra på alle måter, men det er bare at jeg kjedet meg under filmen. Var kanskje i feil humør. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tydeligvis ikke så bra på å fortelle en spennende historie. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvis du har sett den så skjønner du kanskje hva jeg mener. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Poenget mitt er at en film som ikke klarer å engasjere (og faktisk kjeder fyren som ser på), umulig kan beskrives som veldig bra av denne karen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jo, er på en måte enig med deg Cyph. Filmen var på en måte spennende, og man liksom lurte på hva som kom til å skje, men det var så dørgende kjedelig. Man kunne kuttet 1 time med tørrprat som ikke hadde noe med filmen å gjøre (til en viss grad ofc). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Mhm. Togrøveriet i førsten av filmen var kult, og jeg forventet etter det mer action. Føler at Speik snart kommer inn og skriver et langt innlegg om hvor vakker Jesse James er. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Følte att TAOJJBTCRF var litt kjedlig når jeg så den, men re-watch faktoren er ganske høy alikevel. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 FFFEFTDDDSJ (Fin Forkortelse For En Film Tittel Det Der Da Synes Jeg) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 FFFEFTDDDSJ (Fin Forkortelse For En Film Tittel Det Der Da Synes Jeg) Det synest jeg og Lenke til kommentar
Badering Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Man kan jo syntes at en film er kjedelig, selv om man kan se kvalitetene til den. Er vel det Cypheron prøver å si, eller? ^__^ Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det er det eg hatar med å setja karakter på filmar. Td 21 grams, då eg såg den merka eg at eg ikkje var i humør. Eg såg at det var ein film med gode kvalitetar, men eg orka ikkje sitja i ro og sjå på den. Så eg vimsa rundt og surfa litt og laga mat etc. Eg skal sjå den igjen seinare, då. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Man kan jo syntes at en film er kjedelig, selv om man kan se kvalitetene til den. Er vel det Cypheron prøver å si, eller? ^__^ Man kan se kvalitetene til en film ja, men det gjør den ikke veldig bra så lenge man kjeder seg under visningen. Har man en kjip seeropplevelse (av ulike grunner) råder jeg at man ikke karaktersetter/anmelder filmen. Det har feks. ikke jeg gjort bla. med Clerks og Brazil. Ratatouille Mens alle er opptatt med Wall-E, kommer jeg slentrende på etterskudd med noen linjer om Pixar's tilskudd fra 2007. Dette var virkelig en flott appetittvekker, med sin tiltalende franske setting og den kreative kombinasjonen av rotter og gourmetmat. Historien er kanskje på noen steder litt forutsigbar, men dette dekkes over av store doser sjarm og flotte animasjoner. Jeg higer faktisk etter et bedre måltid nå etter å ha sett Ratatouille. 5 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Man kan jo syntes at en film er kjedelig, selv om man kan se kvalitetene til den. Er vel det Cypheron prøver å si, eller? ^__^ Man kan se kvalitetene til en film ja, men det gjør den ikke veldig bra så lenge man kjeder seg under visningen. Har man en kjip seeropplevelse (av ulike grunner) råder jeg at man ikke karaktersetter/anmelder filmen. Det har feks. ikke jeg gjort bla. med Clerks og Brazil. Man må da kunne anmelde en film selvom man ikke syntes den er bra? Syntes det blir et godt diskusjonstema når man sier at man ser kvalitetene, men at regissøren ikke har fått det nok spennende at man blir begeistret? Eller misforstod jeg? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Føler at Speik snart kommer inn og skriver et langt innlegg om hvor vakker Jesse James er. And here he is. Man må nok være i riktig humør for å ikke kjede seg. Men for meg derimot, er ikke spenning alt som skal til for å fengsle meg foran skjermen. Derfor liker jeg også filmer som Baraka, som ikke inneholder spenning i det hele tatt. Skjønner godt hvorfor mange kjeder seg. Selv kjeder jeg meg med Gudfaren, hver sin smak. Endret 5. september 2008 av Speik Lenke til kommentar
Badering Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nu gode filmfolk, må jeg nesten be alle om å se Festen snarest som overhode mulig. Et fantastisk stykke film. Jeg sier ikke mer. 10 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Så festen på skolen for noen år tilbake, hadde ikke sett mange dogme filmer før den tiden og jeg var utrolig overrasket, slutten er fenomenal. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Absolutt alt med Festen er fenomenalt, min kjære Erasus. Jeg er i skrivende stund i filmnirvana, fantastiske greier. Får virkelig lyst på mer Dogme etter denne og Julien Donkey-Boy. Ser spesielt frem til Von Triers Idioterne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå