Ol'H Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 The Terminator (1984) Denne har ligget i hylla og støvet altfor lenge, og den er vel anerkjent som en av de filmene man skal ha sett. For det er vel få filmer som har blitt parodiert og referert til så ofte som denne. Vel, i alle fall så jeg den, og koste meg konstant i nesten to timer. Med 80-talls-action av så høy kvalitet er det vanskelig ikke å gjøre det. Og jeg hører at 2ern er bedre igjen. Herlig. Litt cheesy iblant, men ikke så mye som de fleste andre actionfilmer fra tiden. Det trekker i alle fall ikke like mye ned som den kleine og malplasserte sexscena. 8/10 Har du ikke sett Terminator 2!? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Nei. For to dager sia kunne du også sagt "Har du ikke sett Terminator!?!" Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Og da vet du hva du må gjøre i kveld, Athorb. Avlys alle avtaler og se Terminator 2. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Og da vet du hva du må gjøre i kveld, Athorb. Avlys alle avtaler og se Terminator 2. 2nd that. ----------------- Skal lade opp til Hellboy 2 i kveld, med enern nå. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Tror jeg ser en film jeg har først. Med mindre dere foretrekker at jeg laster den ned? Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er det mulig å unngå Terminator? Hvor lenge har du levd i denne jorda? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Finnes jo minst en kjent film som hver og en ikke har sett. Ingen person kan ha sett alle kjente og gode filmer(?).. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 ALLE 80-talls scener må skvise inn en ukomfortabel sexscene, det bare er sånn. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Terminator: The Sarah Connor Chronicles har vel begynte på TVNorge nå? Det er en meget bra "unnskyldning" for den tredje filmen og helt klart minst like bra som de to første filmene. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er det mulig å unngå Terminator? Hvor lenge har du levd i denne jorda? Jeg har heller ikke sett Schindlers liste, bare for å kaste litt mer bensin på. Jeg har en kompis som ikke har sett Die Hard, det må da sies å være hakket verre. Men, jeg har kommet til en konklusjon ang. Eyes Wide Shut, ender på en 8/10. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Maska tror jeg er symbolsk, og representerer skyldfølelsen hans, noiaen hans, osv. Kan godt hende at den fysisk ligger der, men hvem som la den der tror jeg ikke er viktig. Tror ikke det er kappegjengen vaffal. Min slutning er at filmen er langt mer psykologisk enn jeg først fikk inntrykk av, jeg opplevde den først som en vanlig thriller. Og oppbygningen gir mening nå. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har ikke sett Star Wars Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Schindler's List bør du virkelig se. Den varer vel i litt over 3 timer, og jeg kjedet meg ikke ett sekund under den. Det gjorde jeg heller ikke andre visning, tredje, eller fjerde visning for den saks skyld. Bare det blir litt tid imellom hver gang, så kan jeg nyte denne rett ut. Et utrolig vakkert stykke film. At folk sier den er teit og at Spielberg slår deg med sitt belt of emotion, så driter jeg i det. Dette var den ultimate filmopplevelsen for meg. Filmen er en 10/10 Endret 22. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Den står i hylla, må bare finne tre ledige timer å se den på. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er det mulig å unngå Terminator? Hvor lenge har du levd i denne jorda? Jeg har heller ikke sett Schindlers liste, bare for å kaste litt mer bensin på. Jeg har en kompis som ikke har sett Die Hard, det må da sies å være hakket verre. Men, jeg har kommet til en konklusjon ang. Eyes Wide Shut, ender på en 8/10. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Maska tror jeg er symbolsk, og representerer skyldfølelsen hans, noiaen hans, osv. Kan godt hende at den fysisk ligger der, men hvem som la den der tror jeg ikke er viktig. Tror ikke det er kappegjengen vaffal. Min slutning er at filmen er langt mer psykologisk enn jeg først fikk inntrykk av, jeg opplevde den først som en vanlig thriller. Og oppbygningen gir mening nå. Du gikk for den ja. Enda har man kona, klubben og drøm. Massevis av slike ??? i filmen. Pianisten for eksempel? Og ved biljardbordet, spøk? Mye å tygge i. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Argh, det er fortsatt som mange løse tråder. Det er vaffal teorien jeg støtter meg til i øyeblikket. Men hjernen har jobbet overtid siden i går kveld, prøver febrilsk å få brikkene på plass. Klarer ikke helt å bli enig med meg selv. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har ikke sett Star Wars /kill Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 I alle årene jeg bodde hjemme, klarte jeg å unngå å se Titanic, selv om det var lillesøster sin yndlingsfilm. Har enda ikke sett hele. Og det er jeg glad for. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har ikke sett Titanic, selv om jeg har sett at den har gått på TV 4059474654848946748596 ganger, sett den i butikken 3958879484949939303 ganger og i tillegg hadde morra mi den på VHS da jeg var 5 elns. Ikke har jeg planer om å se den heller. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har ikke sett The Shawshank Redemption. Kill me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå