Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hannibal. Den var undervurdert. Scotts beste kanskje.

 

Ekstremt lite troverdige vendinger som skal bygge myriader av klimaks, som i Den røde drage (og Armageddon, med tusen andre) er bare pur idioti. Så lenge hjernen under visningen ikke er i samme situasjon som Paul sin, ser jeg ikke hvordan folk lar seg rive med. Eller er det bare meg som tenker for mye over ting?

 

Hannibal var en oppfriskning fra de andre ja. Mange nydelige scener.

 

Og så så jeg U-571. Det utnytter min svake side og klimaksseriene funker litt bedre på meg der. Spennende, selv andre gangen. Får meg sittende.

Lenke til kommentar

Så Hannibal og også noe av Olsenbanden jeg å.

 

"Scotts beste kanskje.." Ikke talom. Ingenting i forhold til Alien og Gladiator..men smak og behag ok.

 

Den derre med topplokket av hjernen var egentlig en vits :p Ikke pokker om det kunne la seg gjøre å fungere sånn i en slik tilstand. Han hadde vært død allerede..hvertfall i koma.

Greit med litt fantasi, men den var FOR drøy :mrgreen:

Lenke til kommentar
Den derre med topplokket av hjernen var egentlig en vits :p Ikke pokker om det kunne la seg gjøre å fungere sånn i en slik tilstand. Han hadde vært død allerede..hvertfall i koma.

Greit med litt fantasi, men den var FOR drøy :mrgreen:

Haha :D Vet..Skar han ikke av en bit og stekte den også? Uten at fyren såg ut til å merke en dritt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Erik Poppes debut film, "Schpaaa", veldig bra, men "Hawaii, oslo" er bedre :)

Schpaaa slår Hawaii, Oslo any day. Schpaaa er noe av det beste fra Norge noensinne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nettopp ferdig med Super Size Me. Et overvurdert stykke film. God underholdning allikevel, men jeg slutter ikke å gå på McDonald's for det. De avsluttende argumentene hans holdt ikke vann i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...