FORD..NOZ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Van Helsing Konge Film! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Black Hawk Down!!!! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hannibal. Den var undervurdert. Scotts beste kanskje. Ekstremt lite troverdige vendinger som skal bygge myriader av klimaks, som i Den røde drage (og Armageddon, med tusen andre) er bare pur idioti. Så lenge hjernen under visningen ikke er i samme situasjon som Paul sin, ser jeg ikke hvordan folk lar seg rive med. Eller er det bare meg som tenker for mye over ting? Hannibal var en oppfriskning fra de andre ja. Mange nydelige scener. Og så så jeg U-571. Det utnytter min svake side og klimaksseriene funker litt bedre på meg der. Spennende, selv andre gangen. Får meg sittende. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hannibal var en oppfriskning fra de andre ja. Mange nydelige scener. Som da han skar av topplokket på (Hva faen het han fyren nå igjen??) så hjernen fikk se litt sollys.. Såg den filmen jeg også.. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Siste filmen jeg så var Shrek 1 på torsdag, så forresten hannibal og på torsdag. edit: Så deler av olsenbanden idag Endret 16. oktober 2004 av El-Hadji Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Team America. Knakende bra. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Så Hannibal og også noe av Olsenbanden jeg å. "Scotts beste kanskje.." Ikke talom. Ingenting i forhold til Alien og Gladiator..men smak og behag ok. Den derre med topplokket av hjernen var egentlig en vits Ikke pokker om det kunne la seg gjøre å fungere sånn i en slik tilstand. Han hadde vært død allerede..hvertfall i koma. Greit med litt fantasi, men den var FOR drøy Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Den derre med topplokket av hjernen var egentlig en vits Ikke pokker om det kunne la seg gjøre å fungere sånn i en slik tilstand. Han hadde vært død allerede..hvertfall i koma. Greit med litt fantasi, men den var FOR drøy Haha Vet..Skar han ikke av en bit og stekte den også? Uten at fyren såg ut til å merke en dritt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Den derre med topplokket av hjernen var egentlig en vits Ikke pokker om det kunne la seg gjøre å fungere sånn i en slik tilstand. Han hadde vært død allerede..hvertfall i koma. Greit med litt fantasi, men den var FOR drøy Enkelte hjerneoperasjoner utføres med pasienten bevisst, så den scenen er ikke helt på trynet. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Apokalypse, Redux nå. Apokalypse nå, redux Hehe. Morratrøtt og jeg visste jeg hadde klart å skrive noe feil. Om det ikke var Apokalypse så var det noe annet. Uansett. Sett nesten hele Resident Evil nå. Og jeg kan ikke si jeg er særlig imponert. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Erik Poppes debut film, "Schpaaa", veldig bra, men "Hawaii, oslo" er bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Erik Poppes debut film, "Schpaaa", veldig bra, men "Hawaii, oslo" er bedre Schpaaa slår Hawaii, Oslo any day. Schpaaa er noe av det beste fra Norge noensinne. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hackers og The Italian Job Gode gamle filmer Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 the girls next door, ganske snål film egentlig. og mean girls, så den egentlig bare fordi der er mange babes i den... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hackers og The Italian Job Gode gamle filmer Altså den versjonen med Michael Caine? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Så Mars Attacks ... rar men tidi film Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hackers og The Italian Job Gode gamle filmer Altså den versjonen med Michael Caine? Hmm... jeg har ikke peil på film og kjendiser... Men jeg så ivhertfall Hackers 1 og The Italien Job 2003 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 "Hannibal", spennende film. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Såg Troy no nettopp...en heilt grei film. Par småting som er litt merkelig i heile filmen...men ok...grei underholdning.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Nettopp ferdig med Super Size Me. Et overvurdert stykke film. God underholdning allikevel, men jeg slutter ikke å gå på McDonald's for det. De avsluttende argumentene hans holdt ikke vann i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå